وب سایت فروشگاه آنلاین کفش و کتونی
- تاریخ :
- دسته بندی : طراحی سایت
- بـازدید : 87
- نظـرات : 0
- نـویسنده : مدیریت
هدف از طراحی وب سایت کیف و کفش، فروش هر چه بیشتر کفش های تولید شده و موجود در انبار است. قطعا به دنبال این فروش، مشتریان شما بیشتر می شوند و درآمدتان هم به بالاترین میزان خود می رسد.
فروشگاه آنلاین کفشی که شما صاحب آن هستید باید به خوبی بتواند به نیازها و سوالات کاربران پاسخ دهد و از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار باشد.
این ویژگی ها شامل صفحات لندینگ (فرود) جذاب، دسته بندی دقیق محصولات، قابلیت بهینه سازی برای مرورگرهایی مانند گوگل و … می شود.
ما در این مقاله سعی کرده ایم تمام موارد مهم و مورد نیاز شما که مربوط به طراحی وب سایت کیف و کفش است را به صورت کاربردی برای شما بیان کنیم؛ چیشنهاد می شود جهت شناخت و گسترش هرچه بیشتر کسب و کارتان تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.
عناوینی که در این مقاله خواهید خواند:
به طور کلی طراحی و ساخت سایت کفش فروشی، یکی از منحصر به فردترین راه حل های موجود در بازار آنلاین به شمار می رود که با سرعت زیاد در حال رشد و گسترش است.
دستیابی و موفقیت در یک تجارت آنلاین تا حد زیادی به خدمات و ظرفیت مشتریان آن بستگی دارد؛ در واقع انتخاب شما در هنگام طراحی سایت کفش باید توانمندسازی در خرید، طراحی و تولید چندین مدل از یک محصول و مراقبت از مشتری باشد.
از جمله دلایلی که شما را به طراحی و سفارش وب سایت کفش ترغیب می کند، عبارتند از:
برخی از مهم ترین ویژگی ها در زمان طراحی و ساخت وب سایت کفش فروشی عبارتند از:
به طور کلی آنها هستند که کسب و کار شما را ارزیابی می کنند. در این حالت چه چیزی می توانید به آنها پیشنهاد دهید؟ چه چیزی می تواند شما را در این زمینه از دیگران بهتر کند؟ چرا باید شما را انتخاب کنند؟
شما باید راه تعامل با مخاطبین را بلد باشید و از آنها بخواهید نظرات و احساسات خود را در قالب پیام، عکس و فیلم برای شما بیان کنند.
بسیار مهم است که وب سایت شما با تمامی دستگاه ها سازگار و به صورت واکنشگرا طراحی شده باشد؛ زیرا در این صورت کاربران صفحه وب شما را ترک نمی کنند.
این اطلاعات ترجیحاً باید در بالای صفحه اصلی شما قرار داشته باشند، ناحیه ای از صفحه که قبل از پیمایش به پایین قابل مشاهده است. در این صورت مخاطبان برای تعامل و ارتباط با شما به دردسر نمی افتند.
در این قسمت از مقاله تصمیم گرفته ایم در رابطه با مزایای طراحی سایت کفش، برای شما مواردی را ذکر کنیم؛ برخی از مهم ترین این مزایا عبارت اند از:
چند مورد از مهم ترین امکانات طراحی وب سایت کفش و کتونی به شرح زیر است:
فروشگاه آنلاین کفشی که شما صاحب آن هستید باید به خوبی بتواند به نیازها و سوالات کاربران پاسخ دهد و از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار باشد.
این ویژگی ها شامل صفحات لندینگ (فرود) جذاب، دسته بندی دقیق محصولات، قابلیت بهینه سازی برای مرورگرهایی مانند گوگل و … می شود.
ما در این مقاله سعی کرده ایم تمام موارد مهم و مورد نیاز شما که مربوط به طراحی وب سایت کیف و کفش است را به صورت کاربردی برای شما بیان کنیم؛ چیشنهاد می شود جهت شناخت و گسترش هرچه بیشتر کسب و کارتان تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.
عناوینی که در این مقاله خواهید خواند:
- 4دلیل برای طراحی وب سایت کفش فروشی
- 3 ویژگی طراحی وب سایت کفش فروشی
- مزایای طراحی وب سایت کفش
- امکانات طراحی وب سایت کفش فروشی
- بهترین قالب ها برای طراحی سایت کفش فروشی
- هزینه (قیمت) طراحی وب سایت کفش فروشی
دلایل مهم برای طراحی وب سایت کیف و کفش
شاید به عنوان یک فروشنده، تولیدکننده یا صاحب یک فروشگاه کفش در این اندیشه هستید که چه دلیل قانع کننده ای برای طراحی وب سایت کیف، کفش و کتونی می تواند وجود داشته باشد تا شما برای شروع آن اقدمات اولیه را انجام دهید؟به طور کلی طراحی و ساخت سایت کفش فروشی، یکی از منحصر به فردترین راه حل های موجود در بازار آنلاین به شمار می رود که با سرعت زیاد در حال رشد و گسترش است.
دستیابی و موفقیت در یک تجارت آنلاین تا حد زیادی به خدمات و ظرفیت مشتریان آن بستگی دارد؛ در واقع انتخاب شما در هنگام طراحی سایت کفش باید توانمندسازی در خرید، طراحی و تولید چندین مدل از یک محصول و مراقبت از مشتری باشد.
از جمله دلایلی که شما را به طراحی و سفارش وب سایت کفش ترغیب می کند، عبارتند از:
- گسترده تر شدن دایره کاربران و مشتریان
- پیشی گرفتن از رقبای خود در حوزه کاری مربوطه
- بازاریابی ارزان و آسان برای جذب مخاطبان هدف
- درآمد بیشتر و گردش مالی 24 ساعته
- تعامل هر چه بیشتر با مخاطبان و مشتریان
ویژگی طراحی وب سایت کفش فروشی
پس از طراحی سایت کیف و کفش، برای اینکه بتوانید در مسیر فروش بیشتر و جذب مخاطبان هدف که شامل افراد جوان تا مسن، ورزشکاران و … می شود، راحت تر قدم بردارید، بهتر است طبق اصول و قوانین وب سایت ها که گاها رعایت آن ها مهم تر از یک کسب و کار فیزیکی است عمل کنید.برخی از مهم ترین ویژگی ها در زمان طراحی و ساخت وب سایت کفش فروشی عبارتند از:
- از نظرات و توصیفات کاربران استفاده کنید
به طور کلی آنها هستند که کسب و کار شما را ارزیابی می کنند. در این حالت چه چیزی می توانید به آنها پیشنهاد دهید؟ چه چیزی می تواند شما را در این زمینه از دیگران بهتر کند؟ چرا باید شما را انتخاب کنند؟
شما باید راه تعامل با مخاطبین را بلد باشید و از آنها بخواهید نظرات و احساسات خود را در قالب پیام، عکس و فیلم برای شما بیان کنند.
- طراحی ریسپانسیو وب سایت را فراموش نکنید
بسیار مهم است که وب سایت شما با تمامی دستگاه ها سازگار و به صورت واکنشگرا طراحی شده باشد؛ زیرا در این صورت کاربران صفحه وب شما را ترک نمی کنند.
- برای دسترسی راحت تر کاربران به شما اطلاعات تماس را درج کنید
این اطلاعات ترجیحاً باید در بالای صفحه اصلی شما قرار داشته باشند، ناحیه ای از صفحه که قبل از پیمایش به پایین قابل مشاهده است. در این صورت مخاطبان برای تعامل و ارتباط با شما به دردسر نمی افتند.
مزایای طراحی وب سایت کیف و کفش
اگر بدانید طراحی وب سایت کیف و کفش فروشی چه مزایایی می تواند برای شما داشته باشد، قطعا بی درنگ اقدام به سفارش و طراحی سایت در این زمینه خواهید کرد.در این قسمت از مقاله تصمیم گرفته ایم در رابطه با مزایای طراحی سایت کفش، برای شما مواردی را ذکر کنیم؛ برخی از مهم ترین این مزایا عبارت اند از:
- امکان ثبت سفارش کاربران در هر ز مانی (24 ساعته)
- افزایش پرسونال برندینگ و شناخته تر شدن در سطح کشور
- پشتیبانی راحت و کاملا انحصاری کاربران برای صاحبان سایت
- درآمد چندین برابری نسبت به حالت فیزیکی
- پرداخت هزینه ها به صورت آنلاین و ایمن
- کمتر شدن هزینه های اضافی و تبلیغاتی (بیلبوردها، رادیویی، تلویزیونی و …)
امکانات طراحی وب سایت کفش فروشی
بعد از بررسی مزایای طراحی سایت کفش اکنون زمان آن رسیده به امکاناتی که لازم است این نوع از وبسایت ها داشته باشند اشاره می کنیم.چند مورد از مهم ترین امکانات طراحی وب سایت کفش و کتونی به شرح زیر است:
- امکان درج گالری تصاویر برای آگاهی بیشتر مخاطب
- امکان اضافه کردن بخش بلاگ به وب سایت
- قابلیت طراحی سایت به صورت دو یا چند زبانه
- طراحی صفحه “تماس با ما” و “درباره ما”
- قابلیت طراحی وب سایت به صورت کاملا ریسپانسیو
- قابلیت درج خبرنامه برای اطلاع رسانی به مشتریان جهت برگزاری مسابقات، تخفیف ها و پیشنهادات ویژه
- امکان دسته بندی کردن محصولات بر اساس سایز، قیمت، فصل (تابستانه، زمستانه و …)، سن و … خیلی کاربران بهتر به هدف اصلی خود میرساند.