طراحی سایت کلینیک زیبایی | لیزر موهای زائد | بوتاکس | پاکسازی پوست
- تاریخ :
- دسته بندی : طراحی سایت
- بـازدید : 163
- نظـرات : 0
- نـویسنده : مدیریت
طراحی سایت کلینیک زیبایی چیست؟ طراحی سایت کلینیک پوست، مو و زیبایی چه کمکی به ما می کند؟ در این مطلب برای شما راهنمای طراحی وب سایت کلینیک زیبایی آماده کرده ایم، طرلحی سایت یکی از خدمات بسیار تخصصی است که در الفباوب انجام می شود؛ کلینیک های زیبایی جز مشاغلی می باشند که می توانند با داشتن یک سایت پویا و حرفه ای خدمات خود را به مخاطبین خود عرضه کنند.
داشتن یک سایت پویا و حرفه ای هم اکنون مورد نیاز هر کسب و کاری است، با داشتن یک سایت و بهینه سازی صفحات آن برای موتورهای جستجو شما می توانید خدمات خود را به همه افراد در سراسر دنیا معرفی کنید و از این طریق حوزه کسب و کار خود را گسترش دهید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با نحوه طراحی سایت کلینیک زیبایی و امکاناتی که یک سایت کلینیک زیبایی باید داشته باشد آشنا شویم.
افراد دوست دارند زیبا و جوان بمانند، از این رو عملهای زیبایی همواره در حال بهروزرسانی و تغییر هستند و هر روز سرویسی جدید برای جوانسازی و زیباتر کردن افراد به خدمات یک کلینیک زیبایی اضافه میشود. پس کجا بهتر از سایت کلینیک زیبایی خودتان، برای معرفی خدمات و اثربخشی آنها به متقاضیانی که به دنبال زیبایی خود هستند و میتوانند یکی از مشتریهای احتمالی آینده شما باشند.
“پس یکی از مهمترین دلایل طراحی سایت کلینیک زیبایی معرفی شما و خدمات مجموعه شما است “
یک شخص با مشکل ریزش مو، به دنبال روشی برای مقابله با آن است، ولی ترس از درد عمل کاشت مو، جلودار این شخص میباشد. یک سایت کلینیک زیبایی باید با ارائه مقالات بهروز و توضیحات کامل، ترس افراد از عملهای زیبایی را نیز کاهش بدهد. البته که همواره باید خطرات احتمالی را به نحوی که باعث ترس نشود، گوشزد کرد و این آگاهی رسانی، موجب جلب اعتماد افراد نیز میشود.
داشتن یک سایت برای کلینیک زیبایی به منزله داشتن یک کلینیک 24 ساعته می باشد. شما می توانید از طریق سایت خود به صورت آنلاین به مشتریان خود مشاوره بدهید و همینطور می توانید یک سیستم نوبت دهی الکترونیکی طراحی کنید و از این طریق به مشتریان خود نوبت دهید و از ازدحام در کلینیک جلوگیری کنید.
یکی دیگر از مزیت هایبسیار مهم داشتن یک سایت برای کلینیک زیبایی، جذب مشتریان بالقوه می باشد. همانطور که گفتیم، افراد پیش از آن که اقدام به انجام کاری کنند، در اینترنت درباره آن جست وجو می کنند. این عمل در رابطه با افرادی که به دنبال دریافت خدمات زیبایی می باشند هم صدق می کند. حال تصور کنید فردی قصد انجام عمل زیبایی بینی را داشته باشد پیش از هر کاری در اینترنت به دنبال آن می رود و مطالبی در رابطه با آن می خواند.
حال فکر کنید که یکی از مقالاتی که به سراغ آن می رود، مقاله جراحی بینی سایت شما بوده و مخاطب پس از مطالعه آن به سراغ بخش های دیگر سایتتان هم می رود و پس از مشاوره آنلاینی که به او ارائه می دهید، ترغیب به گرفتن نوبت می شود. با اینکار شما توانسته اید یک مشتری بالقوه که قصد انجام جراحی زیبایی دارد را جذب کلینیک خود کنید.
مشتری احتمالی شما سوالات زیادی در سر دارد، پس در کنار مقالات معرفی خدمات، باید به سوالات متداول پاسخ دهید و کلیه اطلاعاتی که برای مراجعه کنندگان به مطب لازم است را ثبت کنید. با این کار اول از همه تماسهای متعدد برای این سوالات جلوگیری میکنید و باعث میشوید تا مشتریان اطلاعات کافی را به دست بیاورند و در مرحله بعد راحتتر برای مشاوره آنلاین و نوبتدهی اقدام کنند.
کسی که وارد سایت کلینیک زیبایی شما میشود باید به راحتی بتواند برای مشاوره آنلاین و گرفتن نوبت ویزیت اقدام کند. دیگر تجمع جمعیت برای نوبت نخواهید داشت و مراجعه کنندگان فقط جهت ویزیت به کلینیک میآیند.
شما باید به کمک طراحی سایت کلینیک زیبایی، یک تصویر خوب از برندتان بسازید. کادر خود را معرفی کنید و با ارائه توصیفات و نظرات بیماران، اعتمادسازی انجام دهید و مشتریمحور بودن خود را به عنوان یک مزیت، به گوش مخاطبین برسانید.
75 درصد از مردم اعتبار یک کسب و کار را بر اساس سایت آن قضاوت می کنند.
بدون شک، اگر شما پزشک و یا صاحب کلینیک زیبایی هستید، باید ظاهر سایتتان خوب باشد. بیایید با هم بررسی کنیم که چه فاکتورهایی سبب ارتقا سایت شما میشود.
دلیل اینکه چشمان شما در هر صفحه ای که در اینترنت بازدید می کنید مسیر خاصی را دنبال می کند، به سلسله مراتب بصری مربوط می شود.
یک طراح حرفه ای از سلسله مراتب بصری استفاده می کند تا توجه بازدیدکنندگان را به مهم ترین عناصر معطوف کند. موقعیت، اندازه ها، جلوه های بصری و کنتراست همه بخشی از طرح بندی سایت شما هستند.
ترکیب صحیح عناصر، تاثیر آنها را چند برابر می کند. همه متوجه یک ویدیوی بزرگ در بالای صفحه خواهند شد. اما تعداد کمی از افراد قادر به خواندن متنی با کنتراست کم هستند که با تصاویر احاطه شده است.
سلسله مراتب بصری، یک اصل طراحی مهم است که به نمایش خدمات زیبایی شما به شیوه ای واضح و موثر کمک می کند. اگر از سلسله مراتب به درستی استفاده کنید، میتوانید توجه بازدیدکنندگان سایت را به ترتیب اولویت، از مهمترین بخش شروع کنید.
نوارها و چیدمان های شبکه ای، عناصر قدرتمند طراحی وب هستند که می توانند به شما در دستیابی به سلسله مراتب بصری قوی کمک کنند.
اکثر وب سایت های زیبایی ادعا می کنند که می توانند افراد را زیبا جلوه دهند. با این حال، نمایش تصاویری از کار شما یا افرادی که از خدمات شما را استفاده میکنند در وب سایت زیبایی شما نشان دهنده توانایی شما در ارائه خدمات است. ارسال تصاویری که سبک منحصر به فرد برند شما را برجسته می کند، مشتریانی را جذب می کند که آن را به اشتراک می گذارند. در نتیجه، مشتریان بیشتری به دست آورده و حفظ خواهید کرد. بنابراین، عکس هایی را در وب سایت زیبایی خود قرار دهید که مهارت و استایل شما را نشان دهد. به مشتریان خود نشان دهید که می توانند به شما برای داشتن ظاهری زیباتر اعتماد کنند.
اطمینان حاصل کنید که دیدن همهی مطالب سایت شما برای مخاطب آسان باشد
شما می خواهید که کاربران بتوانند به سرعت، آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند. علاوه بر این، یک سایت کلینیک زیبایی با تولید محتوای تخصصی پزشکی و طراحی سایت خوب به موتورهای جستجو کمک می کند تا محتوای شما را نمایه کنند و در عین حال تجربه کاربر را تا حد زیادی بهبود بخشند:
لوگوی خود را به صفحه اصلی پیوند دهید:
این نکته طراحی وب سایت یک روش استاندارد است که بازدیدکنندگان شما انتظار آن را دارند و با چند کلیک آن را ذخیره می کنند.
به منوی خود توجه کنید:
منوی وب سایت شما باید قابل مشاهده باشد و به راحتی پیدا شود. منو نباید خیلی طولانی باشد.
نوار پیمایش عمودی ایجاد کنید:
اگر سایت شما زمان پیمایش طولانی دارد، از یک نوار پیمایشی استفاده کنید. بینندگان می توانند به راحتی با یک کلیک به هر قسمت از سایت حرکت کنند. جایگزین دیگر استفاده از دکمه «بازگشت به بالا» است که بازدیدکنندگان را بدون توجه به جایی که در سایت شما هستند به بالای صفحه باز میگرداند.
روی پاورقی خود کار کنید:
فوتر وب سایت شما احتمالاً آخرین چیزی است که بازدیدکنندگان می بینند، بنابراین ایده خوبی است که تمام اتصالات ضروری خود را در آنجا نگه دارید. که می تواند شامل اطلاعات تماس شما، نمادهای شبکه اجتماعی، و یک نسخه کوتاه شده از منوی شما و همچنین هر پیوند مرتبط دیگری باشد که بازدیدکنندگان ممکن است به دنبال آن باشند.
از آنجایی که ناوبری همیشه وجود دارد، فرصتی برای برقراری ارتباط فراهم می کند. بازدیدکنندگان معمولاً بازدید خود را با پیمایش روی هدر آغاز می کنند. هر چیزی، حتی منوهای شما، به احتمال زیاد در آنجا مشاهده می شود.
هر وبسایتی باید برای کاربران طراحی شود یعنی کاربران در حین استفاده از وب سایت راحت باشند و دغدغه هایشان برطرف شود.
یک وب سایت کلینیک زیبایی خوب باید بلافاصله پیام اصلی و داستان برند شما را ارائه دهد. ما به ندرت هر کلمه ای را در یک وب سایت می خوانیم. در عوض، صفحه را سریع اسکن می کنیم و کلمات کلیدی، جملات و تصاویر را شناسایی می کنیم.هرچه بازدیدکنندگان سایت شما کمتر بخوانند، روی آن کلیک کنند یا به خاطر بسپارند، توانایی آنها در هضم و ارزیابی محتوای شما بهتر خواهد بود.این پیشنهادات ساده طراحی وب سایت می تواند به شما کمک کند که محتوای خود را تقسیم کنید و یک طراحی صفحه اصلی قابل ارائه و دعوت کننده هنگام یادگیری نحوه طراحی یک سایت زیبایی ایجاد کنید:
بازدیدکنندگان باید بتوانند به محض ورود، بدون نیاز به اسکرول یا کلیک کردن در جایی، موضوع وب سایت شما را درک کنند.
از فضاهای خالی بین عناصر استفاده کنید. با خالی گذاشتن برخی از قسمت ها، ظاهری کاملاً مطبوع و متعادل به طرح می دهید. برای متن خود در پاراگراف هایی با اندازه کوچک و قابل فهم بنویسید.
ویژگیهای رسانه با کیفیت بالا مانند تصاویر خیرهکننده، هنر برداری یا نمادها، برای مثال، بهعنوان روشهای جایگزین برای برقراری ارتباط پیام شما به طرز شگفتانگیزی کار میکنند.
مهم نیست که بازدیدکنندگان با چه دستگاهی سایت را مرور می کنند، هر یک از آنها باید بتوانند از وب سایت کلینیک زیبایی حرفه ای شما در بهترین حالت خود استفاده کنند.
نسخه موبایل سایت را در حالی که خود را کاربر تصور می کنید ارزیابی کنید و در هر صفحه، عملکرد کاربر و دکمه را آزمایش کنید.محدود کردن عناصر صفحه و کوچک کردن برخی از مؤلفهها، مانند منو، را در نظر بگیرید تا وبسایت در صفحه نمایش تلفن همراه تمیزتر و خلوتر از نسخه دسکتاپ باشد.
کسی که وارد سایت کلینیک زیبایی شما میشود باید به راحتی بتواند برای مشاوره آنلاین و گرفتن نوبت ویزیت اقدام کند. دیگر تجمع جمعیت برای نوبت نخواهید داشت و مراجعه کنندگان فقط جهت ویزیت به کلینیک میآیند.
یکی از مهم ترین اصول طراحی بر اساس سئو، طراحی سایت ریسپانسیو یا موبایل فرندلی است. با توجه به اینکه اغلب مخاطبین اینترنت از تلفن همراه و تبلت برای مشاهده سایت شما استفاده می کنند، باید طراحی سایت شما به گونه ای باشد که در دیگر دستگاه ها هم به خوبی دیده شود و کاربری خود را از دست ندهد.
طراحی سایت کلینیک زیبایی
می توانید خدمات و راهکارهای زیبایی را بر اساس اهداف فردی ارائه دهید یا بر اساس ویژگی های آن، یا خدماتی را به صورت تخصصی انجام دهید. رویکرد شما هر چه باشد، یک لیست کامل خدمات کلینیک زیبایی باید همیشه در دسترس داشته باشید.
در حین ایجاد محتوا برای سایت کلینیک زیبایی خود، همیشه باید یک استراتژی محتوا داشته باشید که پس از تحقیق در مورد کلمات کلیدی به دقت آن را اعمال کنید. کلمات کلیدی مناسب منجر به موقعیت بهتر رتبه بندی موتور جستجو افزایش ترافیک سایت و در نهایت تبدیل بهتر می شود. طراحی سایت کلینیک زیبایی
به طور معمول، CTAها در موقعیت هایی قرار می گیرند که به دقت آنالیز شده و دارای تصاویر متمایز می باشند تا اطمینان حاصل شود که توجه مخاطب را به خود جلب می کنند. اینها گام بعدی را برای مخاطبین درگیر فراهم می کند و بازدیدکنندگان را در سفر خریدار راهنمایی می کند. طراحی سایت کلینیک زیبایی
هر چه سایت شما برای مخاطبین جذاب تر و کاربرپسندتر باشد، زمان بیشتری را صرف تعامل با سایت شما و بررسی گزینه های مختلف می کنند. این در نهایت تأثیر مستقیمی بر نحوه درک موتورهای جستجو از سایت شما دارد و به آن ها در رتبه بندی SERP کمک می کند.
چون موتورهای جستجو شروع به اولویت بندی سایت های HTTPS در نتایج جستجوی خود کرده اند. طراحی سایت کلینیک زیبایی
HTTPS به پروتکل امنی اطلاق می شود که برای انتقال داده ها از سایت و درون سایت در اینترنت استفاده می شود. هر سایتی که داده های حساس مثل نام، آدرس، جزئیات تماس را ذخیره می کند، باید پشت یک سرور امن باشد. علاوه بر این، مرورگرهایی مثل Google Chrome و Safari اخیراً شروع به اعلام و مشخص کردن یک سایت به عنوان ناامن زمان ورود مخاطب به یک سایت ناامن کرده اند. طراحی سایت کلینیک زیبایی
88 درصد از مصرف کنندگان می گویند که بررسی ها بر تصمیمات خرید آنلاین آن ها تأثیر می گذارد در حالی که 70 درصد از مردم به نظرات و توصیه های افراد غریبه اعتماد دارند. فقط پاسخ های مثبت را نشان ندهید، پاسخ های منفی تان را هم نشان دهید، مشتریان بالقوه دوست دارند ببینند که چگونه به انتقاد پاسخ می دهید. معمولاً بهتر است نظرات خارجی مثل Google را نمایش دهید، چیزی که مخاطبین شما می دانند که تأثیری از شما ندارد. طراحی سایت کلینیک زیبایی
زمان ی که یک نمایش قبل و بعد بیمار به درستی انجام شود، گواهی بر حل مشکل می باشد. مشتریان بالقوه می خواهند بدانند که می توانید به آن ها کمک کنید یا نه. تصاویر قبل و بعد نه تنها یک راه عالی برای مدیریت انتظارات بیمار است، بلکه ثابت کرده که مخاطبین را به بیماران کلینیک زیبایی تبدیل می کند.
از ارسال عکس های قبل و بعد که جعلی یا متناقض به نظر می رسند خودداری کنید. از تصاویر استوک به هر قیمتی در این گالری ها خودداری کنید و از استفاده از هرگونه روتوش خودداری کنید. همیشه پیش از نمایش تصاویر بیمار در هر یک از مواد بازاریابی خود، از او اجازه بگیرید. طراحی سایت کلینیک زیبایی
آن ها نیازی به تماس با شما یا ایمیل برای قرار ملاقات ندارند و می توانند آن را مستقیماً در سایت با وجود ساعتی که هست رزرو کنند. در طراحی سایت کلینیک زیبایی همیشه اپلیکیشن ها را به درستی زمانبندی کنید، پس مهم نیست که رزروها از کجا می آیند: از سایت، تلفنی یا حضوری، در دسترس بودن نشان داده موجب رضایت مشتری می شود.
شما می خواهید به مخاطبین بالقوه خود نشان دهید که اجتماعی هستید، کلینیک شما قابل دسترس است، اعضای تیم شما ربات نیستند بلکه افراد واقعی می باشند. طبق بررسی موتورهای جستجوگر، شبکه های اجتماعی 71 درصد از تصمیمات خرید مصرف کننده را تحت تأثیر قرار می دهند. شبکه های اجتماعی تعاملات را افزایش می دهند، شما باید بخواهید که هم سایت کلینیک زیبایی و هم حساب های شبکه های اجتماعی شما به درستی به هم مرتبط شوند. طراحی سایت کلینیک زیبایی
یک مطالعه نشان می دهد که بیش از 30 درصد از مصرف کنندگان چت زنده را مفیدتر از ایمیل یا تماس های تلفنی می دانند و بیش از 79 درصد از مصرف کنندگان احساس می کنند که پاسخ های سریعی دریافت کرده اند که بر تصمیمات آن ها تأثیر گذاشته می باشد. پاسخ سریع به یک مشتری یا مشتری بالقوه تأثیر بهتری بر جای می گذارد و تأثیر زیادی بر پتانسیل آن ها برای تبدیل شدن به بیمار دارد. طراحی سایت کلینیک زیبایی
طراحی سایت کلینیک زیبایی
طراحی سایت کلینیک زیبایی به این منظور پیاده سازی و ساخته می شود که بتواند خدمات مختلف کلینیک های زیبایی را در قالب یک سایت پویا و به صورت آنلاین به متقاضیان خود عرضه کند. به عنوان مثال شما در صورتی که قصد انجام یک عمل جراحی زیبایی را داشته باشید، با وجود یک سایت کلینیک زیبایی به راحتی می توانید از متخصصین مربوطه از طریق سایت کلینیک زیبایی مشاوره لازم را دریافت کنید.
داشتن یک سایت پویا و حرفه ای هم اکنون مورد نیاز هر کسب و کاری است، با داشتن یک سایت و بهینه سازی صفحات آن برای موتورهای جستجو شما می توانید خدمات خود را به همه افراد در سراسر دنیا معرفی کنید و از این طریق حوزه کسب و کار خود را گسترش دهید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با نحوه طراحی سایت کلینیک زیبایی و امکاناتی که یک سایت کلینیک زیبایی باید داشته باشد آشنا شویم.
خدمات طراحی سایت کلینیک پوست، مو و زیبایی
در طراحی سایت کلینیک پوست ، مو و زیبایی از جمله مواردی که میتوان ارائه داد عبارتند از:- معرفی کلینیک زیبایی و رزومه کاری
- خدمات آنلاین کلینیک همانند نوبت دهی
- انتشار مقالات و مطالب زیبایی و پوست
- اخبارهای پزشکی و زیبایی
- با طراحی سایت کلینیک خود را در معرض دید هزاران نفری که در اینترنت به دنبال یک متخصص حرفه ای و خوب زیبایی میگردند قرار دهید
- معرفی دستگاه هایی که در کلینیک مورد استفاده قرار می گیرد
- معرفی تیم پزشکی کلینیک
- ساعت حضور پزشکان در کلینیک
- بخش مشاوره در طراحی سایت
ویژگی های یک سایت کلینیک زیبایی
سایت کلینیک زیبایی باید طراحی زیبایی داشته باشد تا از لحاظ بصری بتواند مخاطب را جذب خود کند. سایت کلینیک زیبایی با توجه به نوع کلینیک و خدماتی که ارائه می دهد، با یکدیگر متفاوت است و هر کلینیک باید طراحی مختص به خود را داشته باشد. در ادامه بخش های مهم که بین اغلب سایت های کلینیک زیبایی مشترک اند را معرفی می کنیم. طراحی سایت کلینیک زیبایی- درباره ما
- خدمات طراحی سایت کلینیک زیبایی
- بخش سوالات متداول طراحی سایت کلینیک زیبایی
- معرفی تیم پزشکی کلینیک
- بخش وبلاگ و مقالات طراحی سایت کلینیک زیبایی
- بخش مشاوره آنلاین
- گالری تصاویر
- نوبت دهی آنلاین
اهمیت طراحی سایت کلینیک زیبایی
افراد پیش از مراجعه به کلینیک زیبایی، اول در سایت کلینیک زیبایی روشها و نحوهی عمل، خطرات احتمالی و ثمربخشی آن را مطالعه میکنند.افراد دوست دارند زیبا و جوان بمانند، از این رو عملهای زیبایی همواره در حال بهروزرسانی و تغییر هستند و هر روز سرویسی جدید برای جوانسازی و زیباتر کردن افراد به خدمات یک کلینیک زیبایی اضافه میشود. پس کجا بهتر از سایت کلینیک زیبایی خودتان، برای معرفی خدمات و اثربخشی آنها به متقاضیانی که به دنبال زیبایی خود هستند و میتوانند یکی از مشتریهای احتمالی آینده شما باشند.
“پس یکی از مهمترین دلایل طراحی سایت کلینیک زیبایی معرفی شما و خدمات مجموعه شما است “
یک شخص با مشکل ریزش مو، به دنبال روشی برای مقابله با آن است، ولی ترس از درد عمل کاشت مو، جلودار این شخص میباشد. یک سایت کلینیک زیبایی باید با ارائه مقالات بهروز و توضیحات کامل، ترس افراد از عملهای زیبایی را نیز کاهش بدهد. البته که همواره باید خطرات احتمالی را به نحوی که باعث ترس نشود، گوشزد کرد و این آگاهی رسانی، موجب جلب اعتماد افراد نیز میشود.
در هنگام طراحی سایت کلینیک زیبایی باید به چه نکاتی توجه داشته باشد؟
- لیست خدمات کلینیک زیبایی
- مقالهنویسی در مورد روشهای خدمات زیبایی ومراقبتهای پس از آن
- قابلیت چت زنده
- توصیفات و نظرات بیماران
- برجسته کردن اطلاعات تماس
- پاسخ دادن به سؤالات متداول مخاطبان
- نشان دادن واضح تخصص و ارزش های کلینیک زیبایی
- قابلیت ثبت اطلاعات مورد نیاز مشتری
- ایجاد فضایی برای نشان دادن نمونهکارهای قبلی
چرا به طراحی سایت کلینیک زیبایی نیازمندیم؟
افراد پیش از مراجعه به کلینیک های زیبایی اقدام به جست وجو در اینترنت می کنند. از این رو داشتن یک سایت کلینیک زیبایی به جذب مشتری کمک می کند. هم اکنون بسیاری از کلینیک های زیبایی اقدام به طراحی سایت برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود می کنند. طراحی سایت کلینیک زیباییداشتن یک سایت برای کلینیک زیبایی به منزله داشتن یک کلینیک 24 ساعته می باشد. شما می توانید از طریق سایت خود به صورت آنلاین به مشتریان خود مشاوره بدهید و همینطور می توانید یک سیستم نوبت دهی الکترونیکی طراحی کنید و از این طریق به مشتریان خود نوبت دهید و از ازدحام در کلینیک جلوگیری کنید.
یکی دیگر از مزیت هایبسیار مهم داشتن یک سایت برای کلینیک زیبایی، جذب مشتریان بالقوه می باشد. همانطور که گفتیم، افراد پیش از آن که اقدام به انجام کاری کنند، در اینترنت درباره آن جست وجو می کنند. این عمل در رابطه با افرادی که به دنبال دریافت خدمات زیبایی می باشند هم صدق می کند. حال تصور کنید فردی قصد انجام عمل زیبایی بینی را داشته باشد پیش از هر کاری در اینترنت به دنبال آن می رود و مطالبی در رابطه با آن می خواند.
حال فکر کنید که یکی از مقالاتی که به سراغ آن می رود، مقاله جراحی بینی سایت شما بوده و مخاطب پس از مطالعه آن به سراغ بخش های دیگر سایتتان هم می رود و پس از مشاوره آنلاینی که به او ارائه می دهید، ترغیب به گرفتن نوبت می شود. با اینکار شما توانسته اید یک مشتری بالقوه که قصد انجام جراحی زیبایی دارد را جذب کلینیک خود کنید.
مشتری احتمالی شما سوالات زیادی در سر دارد، پس در کنار مقالات معرفی خدمات، باید به سوالات متداول پاسخ دهید و کلیه اطلاعاتی که برای مراجعه کنندگان به مطب لازم است را ثبت کنید. با این کار اول از همه تماسهای متعدد برای این سوالات جلوگیری میکنید و باعث میشوید تا مشتریان اطلاعات کافی را به دست بیاورند و در مرحله بعد راحتتر برای مشاوره آنلاین و نوبتدهی اقدام کنند.
کسی که وارد سایت کلینیک زیبایی شما میشود باید به راحتی بتواند برای مشاوره آنلاین و گرفتن نوبت ویزیت اقدام کند. دیگر تجمع جمعیت برای نوبت نخواهید داشت و مراجعه کنندگان فقط جهت ویزیت به کلینیک میآیند.
شما باید به کمک طراحی سایت کلینیک زیبایی، یک تصویر خوب از برندتان بسازید. کادر خود را معرفی کنید و با ارائه توصیفات و نظرات بیماران، اعتمادسازی انجام دهید و مشتریمحور بودن خود را به عنوان یک مزیت، به گوش مخاطبین برسانید.
برای طراحی سایت کلینیک زیبایی باید به چه فاکتورهایی توجه کنیم؟
39 درصد از کاربران، سایتی که بارگذاری اش خیلی طول بکشد را رها میکنند. علاوه بر این، 38 درصد از مشتریان سایتی را که غیر جذاب، نامرتب یا آشفته است را نیز رها می کنند. پس سرعت سایت کلینیک زیبایی یکی از مهمترین فاکتورهای قابل بررسی است.75 درصد از مردم اعتبار یک کسب و کار را بر اساس سایت آن قضاوت می کنند.
بدون شک، اگر شما پزشک و یا صاحب کلینیک زیبایی هستید، باید ظاهر سایتتان خوب باشد. بیایید با هم بررسی کنیم که چه فاکتورهایی سبب ارتقا سایت شما میشود.
نکات ظاهری طراحی سایت کلینیک زیبایی
· از سلسله مراتب بصری استفاده کنید
هر صفحه دارای یک سلسله مراتب بصری است.دلیل اینکه چشمان شما در هر صفحه ای که در اینترنت بازدید می کنید مسیر خاصی را دنبال می کند، به سلسله مراتب بصری مربوط می شود.
یک طراح حرفه ای از سلسله مراتب بصری استفاده می کند تا توجه بازدیدکنندگان را به مهم ترین عناصر معطوف کند. موقعیت، اندازه ها، جلوه های بصری و کنتراست همه بخشی از طرح بندی سایت شما هستند.
ترکیب صحیح عناصر، تاثیر آنها را چند برابر می کند. همه متوجه یک ویدیوی بزرگ در بالای صفحه خواهند شد. اما تعداد کمی از افراد قادر به خواندن متنی با کنتراست کم هستند که با تصاویر احاطه شده است.
سلسله مراتب بصری، یک اصل طراحی مهم است که به نمایش خدمات زیبایی شما به شیوه ای واضح و موثر کمک می کند. اگر از سلسله مراتب به درستی استفاده کنید، میتوانید توجه بازدیدکنندگان سایت را به ترتیب اولویت، از مهمترین بخش شروع کنید.
اجزای اصلی سلسله مراتب بصری عبارتند از:
- اندازه و ابعاد:
- قرار دادن عنصر طبق اولویت:
نوارها و چیدمان های شبکه ای، عناصر قدرتمند طراحی وب هستند که می توانند به شما در دستیابی به سلسله مراتب بصری قوی کمک کنند.
- عکس ها:
اکثر وب سایت های زیبایی ادعا می کنند که می توانند افراد را زیبا جلوه دهند. با این حال، نمایش تصاویری از کار شما یا افرادی که از خدمات شما را استفاده میکنند در وب سایت زیبایی شما نشان دهنده توانایی شما در ارائه خدمات است. ارسال تصاویری که سبک منحصر به فرد برند شما را برجسته می کند، مشتریانی را جذب می کند که آن را به اشتراک می گذارند. در نتیجه، مشتریان بیشتری به دست آورده و حفظ خواهید کرد. بنابراین، عکس هایی را در وب سایت زیبایی خود قرار دهید که مهارت و استایل شما را نشان دهد. به مشتریان خود نشان دهید که می توانند به شما برای داشتن ظاهری زیباتر اعتماد کنند.
اطمینان حاصل کنید که دیدن همهی مطالب سایت شما برای مخاطب آسان باشد
شما می خواهید که کاربران بتوانند به سرعت، آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند. علاوه بر این، یک سایت کلینیک زیبایی با تولید محتوای تخصصی پزشکی و طراحی سایت خوب به موتورهای جستجو کمک می کند تا محتوای شما را نمایه کنند و در عین حال تجربه کاربر را تا حد زیادی بهبود بخشند:
لوگوی خود را به صفحه اصلی پیوند دهید:
این نکته طراحی وب سایت یک روش استاندارد است که بازدیدکنندگان شما انتظار آن را دارند و با چند کلیک آن را ذخیره می کنند.
به منوی خود توجه کنید:
منوی وب سایت شما باید قابل مشاهده باشد و به راحتی پیدا شود. منو نباید خیلی طولانی باشد.
نوار پیمایش عمودی ایجاد کنید:
اگر سایت شما زمان پیمایش طولانی دارد، از یک نوار پیمایشی استفاده کنید. بینندگان می توانند به راحتی با یک کلیک به هر قسمت از سایت حرکت کنند. جایگزین دیگر استفاده از دکمه «بازگشت به بالا» است که بازدیدکنندگان را بدون توجه به جایی که در سایت شما هستند به بالای صفحه باز میگرداند.
روی پاورقی خود کار کنید:
فوتر وب سایت شما احتمالاً آخرین چیزی است که بازدیدکنندگان می بینند، بنابراین ایده خوبی است که تمام اتصالات ضروری خود را در آنجا نگه دارید. که می تواند شامل اطلاعات تماس شما، نمادهای شبکه اجتماعی، و یک نسخه کوتاه شده از منوی شما و همچنین هر پیوند مرتبط دیگری باشد که بازدیدکنندگان ممکن است به دنبال آن باشند.
از آنجایی که ناوبری همیشه وجود دارد، فرصتی برای برقراری ارتباط فراهم می کند. بازدیدکنندگان معمولاً بازدید خود را با پیمایش روی هدر آغاز می کنند. هر چیزی، حتی منوهای شما، به احتمال زیاد در آنجا مشاهده می شود.
نکات طراحی رابط کاربری
هر وبسایتی باید برای کاربران طراحی شود یعنی کاربران در حین استفاده از وب سایت راحت باشند و دغدغه هایشان برطرف شود.
- وب سایت خود را با قابلیت سرعت بارگذاری سریع طراحی کنید
یک صفحه وب که بارگذاری آن بیش از حد طول می کشد، صفحه ای است که هیچ کس هرگز آن را مشاهده نخواهد کرد.
بین ثانیه های 4 و 5 از زمان بارگذاری وب سایت شما، 20 درصد از بازدیدکنندگان قبلاً آن را ترک کرده اند.
هر چه وب سایت شما سریعتر بارگذاری شود، سئوی آن رتبه بالاتری را نشان می دهد. بنابراین، پیدا کردن آن برای مردم آسان تر است.
به چیدمان های استاندارد بپردازید
وب سایتی که از استانداردهای طراحی وب پیروی می کند بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. زیباترین سایتها دارای نمونه اولیه بالا و همچنین حداقل پیچیدگی بصری هستند. آنها ساده و بدون پیچیدگی هستند.
یک سایت “استاندارد” با نمونه اولیه بالا شامل موارد زیر است:
لوگو در بالا سمت چپ
منوی ناوبری افقی در هدر
نوار جستجو در بالا
نمادهای اجتماعی در پایین
طراحی ریسپانسیو موبایل
طراحی مینیمال و سادهی صفحه اصلی
یک وب سایت کلینیک زیبایی خوب باید بلافاصله پیام اصلی و داستان برند شما را ارائه دهد. ما به ندرت هر کلمه ای را در یک وب سایت می خوانیم. در عوض، صفحه را سریع اسکن می کنیم و کلمات کلیدی، جملات و تصاویر را شناسایی می کنیم.هرچه بازدیدکنندگان سایت شما کمتر بخوانند، روی آن کلیک کنند یا به خاطر بسپارند، توانایی آنها در هضم و ارزیابی محتوای شما بهتر خواهد بود.این پیشنهادات ساده طراحی وب سایت می تواند به شما کمک کند که محتوای خود را تقسیم کنید و یک طراحی صفحه اصلی قابل ارائه و دعوت کننده هنگام یادگیری نحوه طراحی یک سایت زیبایی ایجاد کنید:
محتوای مهم را در بالای صفحه نگه دارید:
بازدیدکنندگان باید بتوانند به محض ورود، بدون نیاز به اسکرول یا کلیک کردن در جایی، موضوع وب سایت شما را درک کنند.
محتوایی خوش ظاهر ارائه دهید:
از فضاهای خالی بین عناصر استفاده کنید. با خالی گذاشتن برخی از قسمت ها، ظاهری کاملاً مطبوع و متعادل به طرح می دهید. برای متن خود در پاراگراف هایی با اندازه کوچک و قابل فهم بنویسید.
اضافه کردن تصاویر مرتبط و مناسب:
ویژگیهای رسانه با کیفیت بالا مانند تصاویر خیرهکننده، هنر برداری یا نمادها، برای مثال، بهعنوان روشهای جایگزین برای برقراری ارتباط پیام شما به طرز شگفتانگیزی کار میکنند.
دوستدار موبایل بمانید!
مهم نیست که بازدیدکنندگان با چه دستگاهی سایت را مرور می کنند، هر یک از آنها باید بتوانند از وب سایت کلینیک زیبایی حرفه ای شما در بهترین حالت خود استفاده کنند.نسخه موبایل سایت را در حالی که خود را کاربر تصور می کنید ارزیابی کنید و در هر صفحه، عملکرد کاربر و دکمه را آزمایش کنید.محدود کردن عناصر صفحه و کوچک کردن برخی از مؤلفهها، مانند منو، را در نظر بگیرید تا وبسایت در صفحه نمایش تلفن همراه تمیزتر و خلوتر از نسخه دسکتاپ باشد.
مزایای طراحی سایت کلینیک زیبایی
مشتری احتمالی شما سوالات زیادی در سر دارد، پس در کنار مقالات معرفی خدمات، باید به سوالات متداول پاسخ دهید و کلیه اطلاعاتی که برای مراجعه کنندگان به مطب لازم است را ثبت کنید. با این کار اول از همه تماسهای متعدد برای این سوالات جلوگیری میکنید و باعث میشوید تا مشتریان اطلاعات کافی را به دست بیاورند و در مرحله بعد راحتتر برای مشاوره آنلاین و نوبتدهی اقدام کنند.کسی که وارد سایت کلینیک زیبایی شما میشود باید به راحتی بتواند برای مشاوره آنلاین و گرفتن نوبت ویزیت اقدام کند. دیگر تجمع جمعیت برای نوبت نخواهید داشت و مراجعه کنندگان فقط جهت ویزیت به کلینیک میآیند.
- معرفی کلینیک و خدمات
- بررسی نحوه ارائه خدمات و روشهای جدید
- مشاوره آنلاین با مشتریهای بالقوه
- برندینگ و تصویرسازی خوب از کلینیک زیبایی
- کاهش ترس افراد و آگاهی عمومی
- گرفتن اطلاعات مشتریان احتمالی و ارسال تخفیف ها و زمان جشنواره
- ارائه نمونهکار و اعتماد سازی
- آگاهی مخاطب در مورد انواع عملهای زیبایی
طراحی سایت کلینیک زیبایی بر اساس اصول سئو
برای آنکه سایت شما دیده شود و در فهرست مطالب جست وجوی گوگل در رتبه ها بالاتری قرار گیرد، باید سایت شما بر اساس اصول سئو طراحی شود. در همان ابتدای کار باید طراحی شما به گونه ای باشد که همه اصول سئو در آن رعایت شده باشد پس زمان سفارش سایت برای کلینیک زیبایی باید به این نکته توجه کنید که طراح شما همه اصول سئو را در طراحی خود رعایت کند. طراحی سایت کلینیک زیبایییکی از مهم ترین اصول طراحی بر اساس سئو، طراحی سایت ریسپانسیو یا موبایل فرندلی است. با توجه به اینکه اغلب مخاطبین اینترنت از تلفن همراه و تبلت برای مشاهده سایت شما استفاده می کنند، باید طراحی سایت شما به گونه ای باشد که در دیگر دستگاه ها هم به خوبی دیده شود و کاربری خود را از دست ندهد.
طراحی سایت کلینیک زیبایی از صفر تا صد
اگر شما برای طراحی سایت خود با محدودیت زمانی مواجه نیستید می توانید با برقراری ارتباط با کارشناسان یک جلسه مشاوره تنظیم کنید تا سایت کلینیک زیبایی از صفر تا صد و طبق خواسته و سلیقه شما برای شما طراحی و پیاده سازی شود. طراحی سایت کلینیک زیباییقیمت طراحی سایت کلینیک زیبایی
قیمت طراحی و پیاده سازی یک سایت می تواند به عوامل متعددی بستگی داشته باشد، مثلاً اینکه سایت بر روی چه بستری طراحی و پیاده سازی شود، از چه امکانات و متدهایی در زمان طراحی و ساخت سایت استفاده شود و … از جمله عواملی می باشند که می توانند بر روی قیمت ساخت یک سایت تاثیرگذار باشند.طراحی سایت کلینیک زیبایی
ویژگی های یک سایت کلینیک زیبایی موفق
لیست خدمات کلیدی کلینیک زیبایی
از آنجایی که کلینیک های زیبایی خدمات زیادی از تزریق ژل لب و صورت گرفته تا پی آر پی، درمان آکنه و برداشتن خال ارائه می دهند، مخاطبین سایت پیش از اینکه تصمیم بگیرند سایت را کاوش کنند، نیاز به درک روشنی از پیشنهادات و خدمات کلینیک شما دارند.می توانید خدمات و راهکارهای زیبایی را بر اساس اهداف فردی ارائه دهید یا بر اساس ویژگی های آن، یا خدماتی را به صورت تخصصی انجام دهید. رویکرد شما هر چه باشد، یک لیست کامل خدمات کلینیک زیبایی باید همیشه در دسترس داشته باشید.
اطلاعات در مورد خدمات زیبایی از جمله روش ها و مراقبت های پس از آن
من مطمئن هستم که شما در مورد اصطلاح “محتوا پادشاه است” شنیده اید. این امر به ویژه وقتی صحبت از توصیف خدمات درمانی که ارائه می دهید بهتر به مفهوم می رسد. داشتن محتوای باکیفیت در سایت به شما کمک می کند تا از همه ویژگی های دیگر خود نهایت استفاده را ببرید. طراحی سایت کلینیک زیباییکلمات کلیدی هدفمند کلینیک زیبایی
کلمات کلیدی کلمات و عباراتی می باشند که شما می خواهید سایت شما برای آن ها در موتورهای جستجو رتبه بندی شود و زمان جستجوی کلمات کلیدی در مقابل مخاطبین ظاهر شود. برای مثال، کلینیک زیبایی در تهران که متخصص در تزریق ژل می باشد.در حین ایجاد محتوا برای سایت کلینیک زیبایی خود، همیشه باید یک استراتژی محتوا داشته باشید که پس از تحقیق در مورد کلمات کلیدی به دقت آن را اعمال کنید. کلمات کلیدی مناسب منجر به موقعیت بهتر رتبه بندی موتور جستجو افزایش ترافیک سایت و در نهایت تبدیل بهتر می شود. طراحی سایت کلینیک زیبایی
اعتماد مشتریان را جلب کنید
سایت شما باید به مشتریان بالقوه عللی دهد تا به کسب و کار شما اعتقاد داشته باشند و اعتماد آن ها را جلب کند. این را می توان با صلاحیت و تخصص پزشک یا پزشکان خود برجسته کنید، عواملی که قابلیت دارد شما را از رقبا متمایز کند و جوایزی که در رشته خود کسب کرده اید. طراحی سایت کلینیک زیباییCTA ها را با دقت قرار دهید
Call to actions عناصری می باشند که به طور هدفمند در یک صفحه قرار می گیرند و مخاطبین را تشویق می کنند تا اقدام خاصی در سایت شما انجام دهند. مثال ها می تواند شامل موارد زیر باشد: اکنون رزرو کنید، به سبد خرید اضافه کنید، بیشتر بدانید یا یک مشاوره رزرو کنید.به طور معمول، CTAها در موقعیت هایی قرار می گیرند که به دقت آنالیز شده و دارای تصاویر متمایز می باشند تا اطمینان حاصل شود که توجه مخاطب را به خود جلب می کنند. اینها گام بعدی را برای مخاطبین درگیر فراهم می کند و بازدیدکنندگان را در سفر خریدار راهنمایی می کند. طراحی سایت کلینیک زیبایی
معماری سایت با برنامه ریزی خوب
معماری یک سایت ساختار عناصر و صفحات مربوط به بقیه سایت می باشد. در اینجا شما تعریف می کنید که چگونه قسمت های مختلف سایت شما کنار هم قرار می گیرند، و اساساً نحوه رفتار مخاطبینتان را در حین کاوش در سایت شما دیکته می کند. اینها باید به طور دقیق برنامه ریزی شده و منطقی برای بهبود تجربه مخاطب قرار گیرند. طراحی سایت کلینیک زیباییهر چه سایت شما برای مخاطبین جذاب تر و کاربرپسندتر باشد، زمان بیشتری را صرف تعامل با سایت شما و بررسی گزینه های مختلف می کنند. این در نهایت تأثیر مستقیمی بر نحوه درک موتورهای جستجو از سایت شما دارد و به آن ها در رتبه بندی SERP کمک می کند.
پالت رنگ مناسب کلینیک زیبایی
ما انسان ها ارتباط عاطفی قوی با رنگ ها داریم. همه ما به هر رنگی واکنش عاطفی خاصی داریم. به همین علت مهم بوده که پالت رنگی که در سایت خود استفاده می کنید، آنچه را که می خواهید مشتریانتان در مورد شما درک کنند، منتقل کند. تجربه ما در طراحی صدها سایت برای کلینیک های زیبایی به ما آموخته بوده که نشان دادن جوهره لوکس و پیچیدگی با ظاهری کلی تمیز همیشه نرخ تبدیل های بیشتری را به همراه دارد. طراحی سایت کلینیک زیباییطراحی تعاملی کلینیک زیبایی
این یکی از با اهمیت ترین عواملی بوده که هر سایتی باید در طراحی سایت کلینیک زیبایی خود پیاده کند، طراحی سایت واکنش گرا به ظاهر، رفتار، عملکرد و عملکرد سایت شما در اندازه های مختلف صفحه نمایش اشاره می کند و می تواند محتوا، عملکرد و تجربه مخاطب را بدون توجه به اندازه صفحه نمایش، وضوح صفحه و سرعت دانلود، تطبیق داده و مقیاس بندی کند.استفاده از پروتکل HTTPS
قرار گرفتن سایت شما در پشت گواهینامه SSL به SERP سایت شما هم کمک می کند.چون موتورهای جستجو شروع به اولویت بندی سایت های HTTPS در نتایج جستجوی خود کرده اند. طراحی سایت کلینیک زیبایی
HTTPS به پروتکل امنی اطلاق می شود که برای انتقال داده ها از سایت و درون سایت در اینترنت استفاده می شود. هر سایتی که داده های حساس مثل نام، آدرس، جزئیات تماس را ذخیره می کند، باید پشت یک سرور امن باشد. علاوه بر این، مرورگرهایی مثل Google Chrome و Safari اخیراً شروع به اعلام و مشخص کردن یک سایت به عنوان ناامن زمان ورود مخاطب به یک سایت ناامن کرده اند. طراحی سایت کلینیک زیبایی
ثبات برند کلینیک زیبایی
سایت کلینیک زیبایی شما یکی از منابع اصلی ارتباط برند خواهد بود، پس سعی کنید در آن ثابت قدم باشید. سایت شما باید دارای یک برند شفاف و قوی باشد که منعکس کننده اخلاق کاری و مطابق با دیدگاه کلی تصویر شما باشد. فونت ها، رنگ ها و حتی زیبایی شناسی و خلق و خوی تصویر خود را در سراسر سایت خود ثابت نگه دارید. طراحی سایت کلینیک زیباییناوبری و حرکت آسان در سایت
در صورتی که مخاطب وارد سایت شما شود و احساس کند گم شده و پیدا کردن صفحات کلیدی برایش مشکل باشد، به احتمال زیاد سایت را بدون هیچ گونه تعاملی ترک می کند. پیمایش های سایت باید با سلسله مراتب مناسب بسیار دقیق باشد تا تائید شود که تجربه مخاطب بیشترین اولویت را دارد.سرعت سایت خوب
سرعت پایین سایت بر تجربه مخاطب تأثیر منفی می گذارد و بی شک بازدیدکنندگان سایت شما را ترک می کنند و دیگر برنمی گردند. طبق تحقیقات گوگل، 53 درصد از مخاطبین سایتی را که بارگذاری آن بیش از سه ثانیه طول می کشد، ترک می کنند. طراحی سایت کلینیک زیباییداشتن وبلاگ کلینیک زیبایی
داشتن یک وبلاگ در سایت اگر از آن به درستی استفاده کنید، واقعاً می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند. وبلاگ فضایی را در اختیار شما قرار می دهد تا در مورد خدمات کلینیک زیبایی، روش درمان ها، جدیدترین متدهای زیبایی و هر چیزی که برای شما و مخاطبان مهم است به مشتریان خود بگویید. به روز نگه داشتن وبلاگ به طور منظم و مرتبط نگه داشتن مطالب، قدرت شما را به عنوان یک کسب و کار مهم زیبایی نشان می دهد و به مشتریان اطلاع می دهد که آگاه، به روز و قابل اعتماد هستید.سؤالات متداول به خوبی پاسخ داده شده
پرسش های متداول روشی عالی برای پاسخ دادن به چند سؤال ساده که مخاطبین درباره کلینیک زیبایی یا روش درمان تان می پرسند. اعتماد خوبی بین شما و مشتریان بالقوه کلینیک شما ایجاد می کند. داشتن یک بخش پرسش های متداول که به طور مناسب بهینه سازی شده به شما اجازه می دهد تا پاسخ های شما در نتایج جستجو برای سؤالاتی که قابلیت دارد مخاطبین بپرسند ظاهر شوند.بیمار محور و از نظر بصری الهام بخش
سایت های کلینیک های زیبایی باید بیمار محور باشند و طراحی و محتوایی را در بر گیرند که فراتر از نیازهای بیمار باشد. باید شفاف و قابل اعتماد باشد. در طراحی سایت کلینیک زیبایی، این کار را می توان با کمک توصیفات، تصاویر قبل و بعد از بیمار، بررسی های مستقل و هر چیزی که مخاطبین شما را تشویق به اعتماد به توانایی شما کند، انجام شود. سایت شما باید الهام بخش مخاطبین و علاقه مندان استفاده از خدمات زیبایی به صورت بصری باشد تا بتوانند به کاوش در سایت شما ادامه دهند.تخصص و ارزش های کلینیک زیبایی را برجسته کنید
صنعت درمان و زیبایی یک بازار بسیار شلوغ می باشد. برای موفقیت باید از دیگر ارائه دهندگان متمایز شوید. USP های شما، چه یک رفتار انقلابی باشد، چه افراد متخصص یا تعهد به خدمات عالی به مشتریان، باید در سایت شما برجسته شود. طراحی سایت کلینیک زیباییتصویرسازی خوب از کلینیک زیبایی
سایت های کلینیک های زیبایی باید دارای تصویر باشند. نیاز به ترکیب زیبایی با محیط بالینی دارد. اما این بدان معنا نیست که سایت را با تصاویر استوک پر کنید! تصاویر را مرتبط نگه دارید. از تصاویر معتبر قبل و بعد، تصاویر کلینیک، عکس های مشتری استفاده کنید و هرگز گالری قبل و بعد را با تصاویر استوک نشان ندهید.توصیفات و نظرات بیماران
گواهی های بیمار یک نوع تائید اجتماعی می باشد. مشتریان بالقوه شما، توصیفات و نظرات را به عنوان یک منبع اطلاعاتی بی طرف خواهند دید. این روش شمبوده که می گویید “حرف ما را قبول نکنید، ببینید بیماران ما در مورد ما چه می گویند”. توصیفات و بررسی های مکتوب، تصویری و ویدیویی همگی برای ایجاد اعتماد با مشتریان بالقوه شما عالی می باشند.88 درصد از مصرف کنندگان می گویند که بررسی ها بر تصمیمات خرید آنلاین آن ها تأثیر می گذارد در حالی که 70 درصد از مردم به نظرات و توصیه های افراد غریبه اعتماد دارند. فقط پاسخ های مثبت را نشان ندهید، پاسخ های منفی تان را هم نشان دهید، مشتریان بالقوه دوست دارند ببینند که چگونه به انتقاد پاسخ می دهید. معمولاً بهتر است نظرات خارجی مثل Google را نمایش دهید، چیزی که مخاطبین شما می دانند که تأثیری از شما ندارد. طراحی سایت کلینیک زیبایی
تصاویر قبل و بعد بیماران کلینیک
تصاویر قبل و بعد بیماران می تواند به عنوان یک ابزار بازاریابی موثر برای تبلیغ کلینیک زیبایی شما باشد. نتایج و دگرگونی های فوق العاده ای را که کلینیک زیبایی شما برای اطمینان از افزایش علاقه ایجاد کرده است، نشان دهید. این تصاویر نه تنها می توانند آنچه را که یک روش درمانی می تواند انجام دهد را به تصویر بکشد، بلکه اطمینان خاطر از شایستگی و تخصص شما را برای بازدیدکنندگان سایت افزایش می دهد.زمان ی که یک نمایش قبل و بعد بیمار به درستی انجام شود، گواهی بر حل مشکل می باشد. مشتریان بالقوه می خواهند بدانند که می توانید به آن ها کمک کنید یا نه. تصاویر قبل و بعد نه تنها یک راه عالی برای مدیریت انتظارات بیمار است، بلکه ثابت کرده که مخاطبین را به بیماران کلینیک زیبایی تبدیل می کند.
از ارسال عکس های قبل و بعد که جعلی یا متناقض به نظر می رسند خودداری کنید. از تصاویر استوک به هر قیمتی در این گالری ها خودداری کنید و از استفاده از هرگونه روتوش خودداری کنید. همیشه پیش از نمایش تصاویر بیمار در هر یک از مواد بازاریابی خود، از او اجازه بگیرید. طراحی سایت کلینیک زیبایی
قیمت گذاری خدمات کلینیک زیبایی
خدمات زیبایی می تواند گران باشد. مخاطبین معمولاً کلینیک هایی را ترجیح می دهند که هزینه های درمان را از قبل بدانند. لازم نیست دقیق باشید، اما یک قیمت تقریبی قطعا به مدیریت انتظارات مشتری شما کمک می کند. در صورت امکان، گزینه های متفاوتی را در محدوده قیمت های مختلف به مخاطبین خود بدهید.اطلاعات تماس را برجسته کنید
مطمئن شوید که یک صفحه تماس اختصاصی با اطلاعات مربوطه دارید. مکان دقیق کلینیک خود را نشان دهید، اطلاعات تماس خود را نشان دهید، فرمی برای مخاطبین داشته باشید که برای پرس و جو بیشتر آن را پر کنند. صفحه تماس با یک کلینیک همیشه به افزایش شهرت کلینیک و اعتماد به مشتریان بالقوه کمک می کند. شما می خواهید مشتریان بالقوه با شما در تماس باشند تا بتوانید با آن ها ارتباط برقرار کنید. طراحی سایت کلینیک زیباییسیستم رزرو متمرکز
اکثر بیماران جدید، رزرو نوبت آنلاین را به صحبت تلفنی با یکی از کارکنان شما که قبلاً ملاقات نکرده اند ترجیح می دهند. یک سیستم رزرو آنلاین به شما این قابلیت را می دهد که اپلیکیشن و قرارهای خود را کنترل کنید. بیماران شما فقط می توانند خدمات کلینیک شما را برای روزها و زمان هایی که شما تعریف می کنید رزرو کنند.آن ها نیازی به تماس با شما یا ایمیل برای قرار ملاقات ندارند و می توانند آن را مستقیماً در سایت با وجود ساعتی که هست رزرو کنند. در طراحی سایت کلینیک زیبایی همیشه اپلیکیشن ها را به درستی زمانبندی کنید، پس مهم نیست که رزروها از کجا می آیند: از سایت، تلفنی یا حضوری، در دسترس بودن نشان داده موجب رضایت مشتری می شود.
ادغام شبکه های اجتماعی با سایت کلینیک زیبایی
چه کسب و کار شما در حال حاضر شناخت خوبی از شبکه های اجتماعی داشته باشد، یا حتی در صورتی که از پایه شروع کرده اید، حضور لینک شبکه های اجتماعی در سایت شما راهی عالی برای جذب مخاطبان و هدایت آن ها به محتوای بیشتر می باشد.شما می خواهید به مخاطبین بالقوه خود نشان دهید که اجتماعی هستید، کلینیک شما قابل دسترس است، اعضای تیم شما ربات نیستند بلکه افراد واقعی می باشند. طبق بررسی موتورهای جستجوگر، شبکه های اجتماعی 71 درصد از تصمیمات خرید مصرف کننده را تحت تأثیر قرار می دهند. شبکه های اجتماعی تعاملات را افزایش می دهند، شما باید بخواهید که هم سایت کلینیک زیبایی و هم حساب های شبکه های اجتماعی شما به درستی به هم مرتبط شوند. طراحی سایت کلینیک زیبایی
چت زنده
داشتن یک قابلیت چت زنده در یک سایت کلینیک زیبایی می تواند نرخ تبدیل بازدیدکنندگان شما را به شدت افزایش دهد. هدف اصلی از ارائه گزینه چت زنده کمک فوری به مشتریان بالقوه در زمانی بوده که آن ها آماده دریافت اطلاعات یا تصمیم گیری برای خرید می باشند.یک مطالعه نشان می دهد که بیش از 30 درصد از مصرف کنندگان چت زنده را مفیدتر از ایمیل یا تماس های تلفنی می دانند و بیش از 79 درصد از مصرف کنندگان احساس می کنند که پاسخ های سریعی دریافت کرده اند که بر تصمیمات آن ها تأثیر گذاشته می باشد. پاسخ سریع به یک مشتری یا مشتری بالقوه تأثیر بهتری بر جای می گذارد و تأثیر زیادی بر پتانسیل آن ها برای تبدیل شدن به بیمار دارد. طراحی سایت کلینیک زیبایی
مدیریت انتظارات
به عنوان یک کلینیک زیبایی، باید انتظارات بیمار را مدیریت کنید. از نتیجه نهایی مطلوب گرفته تا هزینه های مربوطه، سایت شما باید همیشه شفاف و پیشاپیش در مورد انتظارات مخاطبین از درمان های شما باشد. طراحی سایت کلینیک زیباییطراحی سایت کلینیک زیبایی
طراحی سایت کلینیک زیبایی را به ما بسپارید
امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد، لطفا در انتهای این صفحه و در بخش نظرات، سئوالات خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به سئوالات شما پاسخ دهند.طراحی سایت کلینیک زیبایی به این منظور پیاده سازی و ساخته می شود که بتواند خدمات مختلف کلینیک های زیبایی را در قالب یک سایت پویا و به صورت آنلاین به متقاضیان خود عرضه کند. به عنوان مثال شما در صورتی که قصد انجام یک عمل جراحی زیبایی را داشته باشید، با وجود یک سایت کلینیک زیبایی به راحتی می توانید از متخصصین مربوطه از طریق سایت کلینیک زیبایی مشاوره لازم را دریافت کنید.