تعمیرات خودرو | طراحی سایت تخصصی خودرو

تعمیر خودرو یکی از کلماتی است که در گوگل خیلی توسط افراد مختلف جستجو می‌شود. این موضوع میزان اهمیت و نیاز جامعه را به تعمیرکاران خودرو نشان می‌دهد. حتما برای خیلی از صاحبین خودرو‌ها پیش آمده که نیاز به یک تعمیرکار ماهر داشته باشند، اما نمی‌دانند که به کجا مراجعه کنند. شهر پر است از مغازه‌هایی که کار تعمیر خودرو انجام می‌دهند اما میزان توانایی و مهارت آنها برای مراجعین کاملا پنهان است. به همین دلیل است که مردم تمایل دارند خودرو خود را به دست مکانیک آشنا بسپارند تا خیالشان از بابت تعمیر خودرو و البته هزینه آن راحت باشد.


امکانات طراحی وب سایت خودرو


  1. قابلیت سفارش آنلاین و پرداخت اینترنتی
  2. امکان درج نمودن نظرات توسط مشتریان شما
  3. افزودن کاربران و معین کردن نقش و سطح دسترسی
  4. امکان ثبت نام و ورود برای مشتریان
  5. پنل حرفه ای جهت مدیریت سایت و کاربران
  6. جستجوی پیشرفته در میان خدمات و محصولات
  7. قابلیت گرفتن پشتیبانی از اطلاعات سایت
  8. وب سایت کاملا ریسپانسیو
  9. دسته بندی خودرو ها بر اساس سازنده، قیمت و...
  10. بخش معرفی خودروها و نمایش جزئیات فنی آنها
  11. گالری تصاویر خودروها و تصاویر داخل و خارج آنها
  12. قابلیت پیش فروش کردن خودروها
  13. بخش نظرسنجی از مشتریان
  14. خبرنامه برای ارائه جدید اخبار قیمت و مدل خودروها
  15. امکان نمایش 3 بعدی از داخل و خارج خودرو
  16. ثبت آدرس دقیق در نقشه گوگل برای دسترسی راحت تر
  17. امکان مقایسه بین خودروها
  18. معرفی نمایندگی های موجود در سطح شهر
  19. بخش پشتیبانی محصولات و ارتباط با مشتری
  20. اپلیکیشن همگام و حرفه ای همراه با طراحی سایت خودرو

هدف طراحی سایت تعمیرکار خودرو

در دنیای امروز هرچه بتوانید خودتان را در معرض دید همگان قرار دهید، ناخودآگاه اعتماد آنها را نیز جلب کرده‌اید. فضای مجازی بهترین نقطه برای اعلام وجود است و به همین دلیل است که کسب و کارهایی که تمایل دارند بازار کار خود را گسترش دهند و سود بیشتری به دست آورند، سرمایه گذاری خوبی در فضای مجازی می‌کنند. داشتن یک وب سایت و صفحه اینستاگرام فعال می‌تواند بهترین گزینه‌ها برای این برندسازی و گسترش بازار باشند. 
    شما با محتوایی که در سایت و صفحه خود قرار میدهید، به بازدیدکنندگان اینگونه نشان می‌دهید که از تسلط و سطح دانش بالایی برخوردار هستید. تزریق این حس به کاربران که البته مشتریان بالقوه شما نیز هستند، نتیجه‌ای جز جذب مشتری در بر نخواهد داشت. که دقیقا همان چیزی است که می‌خواهید.

برندسازی

برندسازی یکی از مهم‌ترین اهداف هر کسب و کاری که می‌خواهد نسبت به رقبای برتری داشته باشد است. تا زمانی که نتوانیم نام برند خود را در ذهن افراد ماندگار کنیم، دیگران مشتریانی که می‌توانستند برای ما باشند را جذب می‌کنند و جلوی پیشرفت شما را می‌گیرند. برندسازی مراحل و نکات مختلفی دارد که باید رعایت شود. اما یکی از این مراحل فراهم کردن شرایط دسترسی مخاطبین به شما است. 

تماس با گیل دیتا تماس با گیل دیتا تماس با گیل دیتا تماس با گیل دیتا

مطالب مشابه


2019 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای گیل دیتا محفوظ است.
انصراف
پشتیبانی آنلاین