مهترین رازهای فاش نشده سایت های فروشگاهی دنیا چیست ؟



مهترین رازهای فاش نشده سایت های فروشگاهی دنیا چیست ؟
تا به حال به پیشرفت چشم گیر برخی از سایت های فروشگاهی فکر کرده اید ؟ آیا توجه شما را چیز خاصی جلب نکرده ؟ خب راه زیادی برای پیشرفت وجود دارد مخصوصا در سایت های فروشگاهی که در کسب و کار های دیجیتال پیشرفت بزرگی به حساب می آید ، در نظر داریم راز مهمی را به شما ارائه دهیم که شاید باورش سخت باشد



شاید تا به امروز به سایت های مانند ( دیجی کالا ، آمازون و ... ) برخورد نموده اید ، آیا به این موضوع فکر کرده اید که این سایت ها جزء اولین کسب و کار های مجازی 10 سال گذشته هستند و بر اساس بنیان گذاری خودشان روش های جدید فروش را به بازار ارائه دادن

امروز در نظر داریم سایت فروشگاهی دیجی کالا را تحلیل نرم افزاری کنیم !

سایت دیجی کالا داری یک منوی دسترسی سریع پیشرفته می باشد که شما می توانید با عناوین مهم سایت آشنا و زیر مجموعه آن دسته بندی را به راحتی جستجو کنید ، نکته مهم شیوه دسته بندی می باشد که اگر در سایت دیجی کالا دقت کنید ، سایت یک نوع دستبندی چند جانبه که مسائل مهم و یا لوازم که فروش بالاتری دار را با رنگی مشکی برجسته نموده ، خب این یک شیوه دیداری بصری است  که دیجی کالا در نظر دارد کالایی که خودش میل به فروش آن دارد را به کاربر بزرگتر و جذاب تر نمایش دهد  خب شما هم می توانید چنین ترفندی را برای فروشگاه اینترنتی خود داشته باشید ، کافیست در قسمت دسته بندی  گذینه نمایش ( Bold ) را انتخاب نمائید



پیشنهاد شگفت انگیز چیست ؟

برخی کالا یا اجناس مصرفی به دلیل اینکه یا تاریخ تولید و تاریخ انقضاء آن مانند اجناس سوپر مارکتی باید سریع به فروش برسد سایت های اینترنتی از روش تخفیف گذاری استفاده می کنند
مثال ( کالا قیمت خرید 10.000 تومان را دارد ، ) قیمت فروش عادی معادل 14.000 تومان میباشد
کافیست برای جلب نظر قیمت را از 14.000 تومان با تخفیف به 12.000 تومان تغییر دهید ، از نظر درصد و نمایش ویژه با یک تایمر زیبا ( زمان خرید ) کاربر را جلب که این کالا یا جنس داری یک تخفیف فوق العاده می باشد، مجاب به خرید این کالا می کند ، خب روش جالب البته کمی قدیمست ولی تا به امروز پاسخ بسیاری از فروش هار ا پاسخگو بود امیدرام شما هم چنین فروش آسانی را در پیش بگیرید ...



کاربران تمایل دارند کالای مورد نظر خود را به صورت کاملا شفاف و زیبا ببینند، پس هنگام بارگذاری عکس توجه شما باید بسیار دقیق بر کیفیت و نوع عکاسی باشد ، یکی از دلایل مهم فروش محصول عکس زیبای آن محصول می باشد ، دسته نمایش خود را بر اساس ( عکس ، عنوان دقیق ، قیمت واضع ، رنگ ، خاصیت ) تفیکیک دقیقی انجام دهید




سعی کنید دقیق و زیبا محصول را به کاربر معرفی کنید ، چون شک در خرید باعث انصراف از خرید می شود ، عکس مهمترین نکته فروش جنس به حساب می آید ، چرا که شما وقتی ویترین زیبا یک مغازه را مشاهده می کنید ، تمایل دارید ویترین را از نزدیک و دقیق تر مشاهده کنید

یک سایت فروشگاهی از پایه تا حرفه ای شدن نیاز به یک مشاوره دقیق و کار اجرایی تخصصی می باشد

تیم گیل دیتا از ابتدا تا برندینگ با شماست ....

کافیست با ما تماس بگیرید

تماس با گیل دیتا تماس با گیل دیتا تماس با گیل دیتا تماس با گیل دیتا

مطالب مشابه


2019 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای گیل دیتا محفوظ است.
انصراف
پشتیبانی آنلاین