طراحی سایت لباس ، مد ، پوشاک
- تاریخ :
- دسته بندی : طراحی سایت / طراحی وبسایت
- بـازدید : 468
- نظـرات : 0
- نـویسنده : مدیریت
طراحی سایت لباس، کیف و کفش مزایای قابل توجهی را هم در اختیار شما و هم در اختیار مشتریان قرار میدهد. از جمله آن که محدودیت مکان وزمان را برای شما حذف کرده و علاوه بر آن که بسیاری از هزینههای ناشی از فضای ثابت را کاهش میدهد، مشتری همواره به محصولات و خدمات شما دسترسی داشته و این گونه هیچ یک از مشتریان خود را از دست نخواهید داد.
انواع دسته بندیهای طراحی سایت لباس، کیف و کفش
۱-سایتهایی که به شکل یک پلتفرم طراحی شده و فروشندگان مختلف محصولات خود را ارائه مینمایند. پلتفرم نیز وظیفه تحویل محصولات و تضمین کیفیت محصولات را به مشتریان و تحویل مبلغ پرداختی به فروشنده را دارد.۲-دسته دوم تولیدیها و یا تاجرانی هستند که قصد دارند سفارشهای عمدهای را از نقاط مختلف داشته باشند و با ایجاد وب سایت بر دسته بندی محصولات خود کار نمایند. حتی ممکن است شما برای بوتیک و فروشگاه خود نیز طراحی سایت انجام داده و محصولات خود را به مشتریان خود در نقاط مختلف بفروشید.
امکانات طراحی سایت لباس، کیف و کفش
در طراحی سایت لباس و کیف و کفش بخش درباره ما برای معرفی گروه، برند و سوابق در نظر گرفته می شود. نوشتن یک محتوای مناسب از تخصصها و سوابق تاثیر چشمگیری در جذب کاربران دارد.معرفی کالاها در دسته بندی های مناسب یکی از اساسی ترین بخشها است. استفاده از گرافیک زیبا و جذاب همراه با نمایش تصویر کالا از زوایای مختلف، توضیحاتی درباره جنس، طرح، موجودی و همچنین امکان مقایسه و معرفی کالاهای مشابه به غنای سایت می افزاید و منجر به بازدیدهای بیشتر و ارتقای رتبه سایت می شود.
راه اندازی بخش عضویت و خرید اینترنتی در طراحی سایت لباس و کیف و کفش امکان خرید آسان را برای مشتریان وفادار و همیشگی شرکت به وجود می آورد ,سبب رضایت خاطر آن ها می گردد. برای جستجوی محصول مورد نظر توسط کاربران بخشی با عنوان جستجو در طراحی سایت لباس و کیف و کفش لحاظ می شود.
استفاده از الگوریتم های پیشرفته جستجو با فراهم کردن امکان جستجو براساس برند، قیمت، رنگ، نوع و … تا حد زیادی جلب رضایت خاطر کاربران را در پی خواهد داشت. با ارایه متونی درباره اصول لباس پوشیدن و اطلاعات روز درباره مد و خوش پوشی در بخش مقالات طراحی سایت لباس و کیف و کفش احتمال بازدید از سایت افزایش می یابد.
همچنین لحاظ کردن بخش اخبار در طراحی سایت لباس و کیف و کفش جهت اطلاع رسانی آخرین اخبار دنیای مد و پوشاک می تواند تاثیر خوبی در بالا رفتن رتبه سایت داشته باشد.
در بخش ارتباط با کاربران از طراحی سایت لباس و کیف و کفش می توان صفحاتی مانند نظرسنجی، تالار گفتگو، مسابقات و قرعه کشی را راه اندازی کرد.
در طراحی سایت لباس و کیف و کفش در بخشی با عنوان نمایندگان اطلاعات تماس نمایندگان فروش شرکت در نقاط مختلف کشور در اختیار کاربران قرار می گیرد. بخش تماس با ما در طراحی سایت لباس و کیف و کفش به درج اطلاعات تماس و ساعات کاری، آدرس و نمایش مکان روی نقشه گوگل اختصاص دارد.
برخی صفحاتی که در طراحی سایت لباس و کیف و کفش وجود دارند:
۱- درباره ما۲- دسته بندی کالاها
۳- عضویت و خرید اینترنتی
۴- جستجو
۵- مقالات
۶- اخبار
۷- ارتباط با کاربران
۸- نمایندگان
۹- تماس با ما
بسیاری از افراد با رنج سن بالا هم حتی اعتقاد دارند که بسیاری از کارها را امروزه دیگر نمیتوان به صورت سنتی و روشهای قدیمی آن انجام داد. یکی از این کارها خرید و یا حتی فروش اجناس توسط اینترنت و وب سایت مربوط در این زمینه میباشد. در سطح بالای آن در چنین وب سایت هایی حتی لباس و کیف و کفش را هم میتوان در معرض نمایش قرار داد و آن ها را به قیمت مناسب بفروش رساند.
یکی از مزیت هایی که مشتریان این وب سایت ها همیشه آن را اعلام مینمایند این میباشد که حق انتخاب و تغییر رنگ را نیز دارند. از دست ندادن زمان و رسیدن به کارهای خودشان همیشه مهمترین مزیت خرید و فروش لباس و کیف و کفش در این زمینه میباشد. در چنین وب سایت هایی دسته بندی محصولات و جستجوی سریع هم میتواند از مزیت های مهم دیگر نیز محسوب گردد.
کاربران میتوانند در کسری از ثانیه با تایپ نمودن چند کلمه کلیدی و انتخاب گروه مربوطه, سریعا به کالای مورد نظر خودشان دسترسی پیدا نمایند. البته همیشه یکی از دغدغه ای مشتریان ما در زمینه طراحی چنین وب سایت هایی و بطور کل وب سایت هایی که کالا را معرفی مینمایند و در نهایت آنها را بفروش میرسانند این بوده است که سبد خرید با بالاترین کیفیت و امکانات طراحی شده و در وب سایت قرار داده شود. ما به شما این اطمینان را میدهیم که بهترین و کاراترین سبد خرید را برای شما طراحی خواهیم نمود تا کاربرانتان از خرید در وب سایت شما احساس لذت نمایند. این مطلب خود به این معنا میباشد که وب سایت هایی که در زمینه لباس و کیف و کفظ فعالیت دارند و محصولاتی را در وب سایت برای نمایش گذاشته اند خود به عنوان وب سایت های فروشگاهی نیز شناخته میشوند.
برگزاری جشنواره ها در مدت زمان های مشخص و قرار دادن تخفیف ها در چنین وب سایت هایی باعث خواهد شد تا مشتریان و کاربران آنلاین وب سایت همیشه به شما وفادار بمانند و خرید های خود را از شما بنمایند. همیشه در وب سایت های کیف و کفش و لباس قرار دادن تصاویر با کیفیت و تنوع در ارائه تصاویر به عنوان عامل موفقیت چنین وب سایت هایی بوده است. ما حتما از بخش پنل مدیریتی که برای شما صاحب فروشگاه در نظر خواهیم گرفت این مورد را هم رعایت خواهیم نمود و با بهترین کیفیت آن را طراحی مینماییم. این مکانیزم به گونه ای کار خواهد نمود که دیگر برای تغییر سایز تصاویر و بهینه نمودن سایز آنها بطوریکه در سرعت های پایین اینترنتی سریع لود شود, نیازی نباشد در نرم افزارهایی مانند Photoshop این کار را انجام دهید. سیستمی که در کنترل پنل شما قرار دارد تمامی این کارها را به صورت اتوماتیک برای شما انجام خواهد داد.
مطمئن باشید که کاربران در ابتدا به دنبال توضیحات در رابطه با لباس و کیف و کفش مورد نظرشان در اینترنت هستند و از این رو میتوانند وب سایت شما را پیدا نمایند. بنابراین به شما توصیه میکنیم که توضیحات کامل و بدون عیب و نقصی را در وب سایت خود قرار دهید تا کاربران با خواندن توضیحات شگفت زده شوند. بودن مطالب زیاد در وب سایت هم باعث خواهد شد تا موتورهای جستجوگر مانند گوگل وب سایت شما را بهتر شناسایی نموده و رتبه بهتری را به وب سایت شما بدهند.
داشتن رتبه بالاتر در گوگل به این معنا خواهد بود که چنانچه کاربری یک کلمه کلیدی مانند خرید لباس را در گوگل جستجو نماید وب سایت و صفحات وب سایت شما در بالاترین رتبه به کاربر مربوطه نمایش داده خواهد شد. در نتیجه کاربران بیشتری به داخل وب سایت شما آمده و بازدید کنندگان وب سایت شما افزایش پیدا خواهد نمود. زمانی هم که بازدید کنندگان افزایش پیدا نماید مشتریان شما هم افزایش پیدا خواهد نمود.