طراحی سایت لوازم یدکی ،لاستیک فروشی در رشت
- تاریخ :
- دسته بندی : طراحی سایت / طراحی وبسایت
- بـازدید : 404
- نظـرات : 0
- نـویسنده : مدیریت
امروزه خرید لوازم یدکی یکی از عرصه های فعال تجارت الکترونیک محسوب شده و شرکت های تولیدکننده و یا واردکننده لوازم یدکی، علاوه بر معرفی محصول، معمولا به دنبال خرده فروشی یا عمده فروشی آنلاین هم هستند. شرکت داده ورزان با 15 سال سابقه در صنعت طراحی وب، یکی از بازیگران تخصصی عرصه طراحی سایت لوازم یدکی است که ارائه خدمات طراحی سایت فروشگاه لوازم یدکی و راه اندازی سیستم های آنلاین پشتیبانی از مشتری را جزو اهداف خود قرار داده است.
ما ضمن بهرهمندی از تجربه طراحی برندهای مطرح کشور نظیر یک و یک، کفش ملی و ... با نیازهای شرکت های لوازم یدکی آشنا هستیم و به لطف خدا امیدواریم که بتوانیم سرویس دهی کیفی، تخصصی و قابل قبولی ارائه کنیم
طراحی سایت لوازم یدکی
منظور از طراحی سایت لوازم یدکی این است که شما می توانید برای خود یک وب سایت اختصاصی برای ارائه خدمات خود در زمینه معرفی و فروش لوازم یدکی خودرو داشته باشید. اگر مغازه فروش لوازم یا قطعات یدکی خودرو دارید داشتن وب سایت برای شما کاملا ضروری می باشد. زیرا می توانید به صورت کاملا عملی و قابل اجرا، تمام لوازم یا محصولات خود را در وب سایت قرار دهید و حتی حالت فروشگاهی را برای آن فعال کنید. در این صورت مشتریان شما می توانند به صورت غیر حضوری و آنلاین، قطعه یا لوازم جانبی خود را از وب سایت خریداری کنند و در این زمینه شما می توانید از شرکت طراحی سایت مشاوره لازم را بگیرید و سایت خود را بسازید.ویژگی های طراحی سایت لوازم جانبی
برای طراحی و پیاده سازی وب سایت های خودرو و لوازم های جانبی آن شما نیازمند به تیمی حرفه ای و مجرب می باشید تا علاوه بر اینکه پروژه ی طراحی سایت خود را به آن ها بسپارید، به شما در حوزه های مختلف اطلاعات کافی را بدهد. وب سایت های لوازم جانبی خودرو به دلیل اینکه سئو سایت بالایی دارند و بهینه سازی شده اند بنابراین به دلیل رتبه ی بالا می توانند کاربران و بازدید کنندگان زیادی را به خود جذب نمایند همچنین صاحبان این وب سایت ها می توانند با قرار دادن تبلیغات در وب سایت خود درآمد های زیادی را از این طریق کسب نمایند و سود آوری خود را افزایش دهند.
طراحی سایت لوازم یدکی خودرو
برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو ، در ابتدا نیازمند یک وب سایت هستید. طراحی سایت لوازم یدکی کار دشواری نیست. قطعا شما که تولید کننده ی قطعات لوازم یدکی هستید و یا به صورت خرده فروشی کار می کنید، دانش طراحی سایت لوازم یدکی را ندارید. البته نیازی به این کار هم نیست. زیرا بسیاری افراد تصور می کنند برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی باید دانش و تخصص خاصی داشته باشند اما این طور نیست. شما برای طراحی سایت لوازم یدکی خودرو کافی است یک سامانه ی فروشگاهی مناسب انتخاب کنید و پس از آن فروشگاه خود را راه اندازی کنید. البته برای این کار به چند موضوع باید توجه کنید:
امکانات فروشگاه: یک فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو نیازمندی های متعددی دارد و با توجه به این نیاز ها باید امکانات گوناگونی داشته باشد. در آخر این مقاله تمامی امکانات ضروری برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو ذکر شده است. این امکانات مختص یک فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو هستند.
هزینه ی فروشگاه های اینترنتی: بسیاری از سامانه های فروشگاه اینترنتی هزینه ای را بابت راه اندازی فروشگاه اینترنتی از شما دریافت نمی کنند اما متاسفانه امکانات لازم و پیشرفته ای را در اختیار شما قرار نمی دهند. به علاوه توسعه پذیری پایینی دارند و نمی توان از آن ها در طولانی مدت استفاده کرد. اما برخی از فروشگاه های اینترنتی علاوه بر رایگان بودن، امکانات قابل قبولی برای آغاز راه در اختیار مشتریان قرار می دهند. علاوه بر این می توانند هر امکانی که شما نیاز داشته باشید را فراهم کنند و به فروشگاه اینترنتی شما اضافه کنند. به عنوان مثال امکانات پیشرفته سامانه فروشگاه اینترنتی آیدیانت می تواند تمامی امکانات لازم کسب و کار ها را علاوه بر امکانات پایه ی فروشگاهی به مشتریان ارائه کند.
پشتیبانی فروشگاه اینترنتی: برای استفاده از سامانه های فروشگاه اینترنتی: باید به موضوع پشتیبانی آن توجه داشت. پشتیبانی برخی از فروشگاه ساز ها به صورت رایگان صورت می گیرد. اما برای بهره مند شدن از پشتیبانی برخی از فروشگاه های اینترنتی باید مبلغی را به صورت ماهیانه یا سالیانه پرداخت کرد. اکنون که با یک فروشگاه اینترنتی و نکات لازم برای راه اندازی آن آشنا شدید، به بررسی مشخصات و امکانات یک فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو می پردازیم.
صفحات فروشگاه:
صفحات یک فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو باید ویژگی های خاصی داشته باشند. در صفحات یک فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو وجود عکس از لوازم، توضیحات جامع در مورد آن ها، قیمت لوازم، گارانتی لوازم و کشور سازنده ی لوازم اهمیت دارند. زمانی که یک مشتری وارد یک فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی می شود، در ابتدا باید بتواند ماشین خود را پیدا کند. ممکن است شما تنها تعدادی از ماشین ها را در فروشگاه خود پوشش دهید مانند محصولات ایران خودرو یا سایپا و یا تنها بر روی لوازم یدکی ماشین های خارجی کار کنید. به هر حال، مشتریان باید بتوانند به راحتی وارد بخش مورد نظر خود بشوند و یا در صورتی که ماشین آن ها در حوزه ی فعالیت شما نیست بتوانند به فروشندگان دیگری مراجعه کنند.در برخی مواقع مشتریان از یک فروشگاه اینترنتی فورا خارج می شوند و به دنبال فروشگاه دیگری می گردند. اما چرا؟ زیرا به احتمال زیاد نتوانستند محصول مورد نظر خود را پیدا کنند و یا بخاطر درهم بودن صفحات فروشگاه سردرگم شده اند. شاید هم یکی از محصولات را انتخاب کردند اما به دلیل روند پیچیده ی خرید منصرف شدند. در برخی از فروشگاه های اینترنتی ممکن است با اتمام یک کالا، دکمه ی خرید به مشتریان نمایش داده نشود که البته این منطقی است. اما این فروشگاه ها هیچ گونه اطلاعاتی در رابطه با تهیه ی دوباره ی کالا ها هم به مشتریان نمی دهند. برخی از موارد که شاید کم اهمیت به نظر برسند می تواند تاثیر بسیاری بر مشتریان داشته باشد. به همین دلیل برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خود باید به این نکات توجه داشته باشید.
دریافت مشاوره ی تخصصی و اطلاعات دفیق در مورد قطعات:
مشتریان برای خرید قطعات لوازم یدکی باید اطلاعات کافی از قطعات و ماشین ها داشته باشند. برخی از مشتریان تخصصی در زمینه ی ماشین و قطعات آن ندارند و تنها به دنبال یک قطعه خاص برای ماشین خود هستند. این افراد به دلیل عدم داشتن اطلاعات کافی ممکن است یک قطعه ی اشتباهی را انتخاب کنند. به همین دادن اطلاعات دقیق در مورد هر قطعه کمک بسیاری به این گونه مشتریان خواهد کرد. به هنگام خرید، مشتریان ممکن است در رابطه با قطعات مورد نظر خود نیاز به مشاوره ی تخصصی داشته باشند. در یک فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو به دلیل عدم دسترسی به مشاوران، می توانید مشاوره ی تخصصی برای مشتریان فراهم آورید و آن ها را در خریدشان راهنمایی کنید.
قیمت لوازم یدکی خودرو:
یکی از موضوعاتی که در راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو اهمیت بسیاری دارد، قیمت قطعات است. مشتریان آنلاین به دنبال خرید محصولاتی با بهترین قیمت هستند. قیمت بسیاری از لوازم یدکی خودرو به دلیل نوسانات ارز دائما در حال تغییر است. بسیاری از مغازه های لوازم یدکی خودرو قیمت های متفاوتی به مشتریان اعلام می کنند. این موضوع باعث می شود که آن ها نتوانند به خوبی تصمیم بگیرند. یک فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو می تواند این مشکلات را حل کند. با داشتن امکانات لازم در این زمینه می توانید قیمت روز لوازم یدکی خودرو و آخرین تغییرات آن را به مشتریان اعلام کنید. با این کار مشتریان اعتماد بیشتری به فروشگاه شما خواند کرد.سئوی فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو
اگر به اکثر فروشگاه های اینترنتی توجه کنید خواهید دید بخشی را برای وبلاگ در نظر گرفته اند. در این بخش مطالب گوناگونی را اغلب با موضوع محصولاتی که در فروشگاه می فروشند، به مشتریان ارائه می کنند. بخش وبلاگ برای فروشگاه ها در حکم تبلیغ برای آن ها است. مشتریان وقت زیادی را صرف خرید کالا نمی کنند و اکثرا به دنبال یک محصول هستند و می خواهند سریع آن را خریداری کنند و از فروشگاه خارج شوند. اما در مورد مقالات این موضوع فرق می کند. اگر مطالبی که برای فروشگاه اینترنتی خود فراهم می کنید، برای مشتریان جالب باشد مسلما زمان بیشتری به مطالعه می پردازند و حتی ممکن است به صفحات دیگر هم سر بزنند و از محصولاتتان بازدید کنند. به عنوان مثال در بخش وبلاگ یا مقالات می توانید به معرفی قطعات ماشین بپردازید. با این کار کسانی که قصد خرید محصولات را دارند، به طور کامل در مورد قطعات مورد نظر خود اطلاعات کسب می کنند. به هر حال در راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو می توانید این موضوع را در نظر بگیرید زیرا در دراز مدت می تواند باعث جذب مشتریان شود. علاوه بر این مقالات از ریسپانسیو بودن فروشگاه خود نیز مطمئن شوید. زمانی که یک فروشگاه هم از طریق کامپیوتر و هم از طریق گوشی های همراه قابل دسترس باشد، مشتریان بیشتری تمایل پیدا می کنند تا از شما خرید کنند. زیرا دیگر لازم نیست حتما از طریق کامپیوتر وارد فروشگاه شما شوند.
امکانات فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو
در راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو ، وجود برخی امکانات ضروری است:
- امکان جستجوی محصولات به صورت پیشرفته: در فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی مشتریان باید بتوانند لوازم و قطعات مورد نظر خود را براساس معیار هایی چون برند و مدل ماشین، قیمت، کشور سازنده، نوع قطعات انتخاب کنند.
- امکان تماس برای استعلام قیمت قطعات یدکی خودرو
- ارائه ی قیمت تکی و عمده قطعات
- امکان ثبت تراکنش خودکار به هنگام پرداخت از درگاه های بانکی
- امکان تعریف محل تحویل هر کالا برای روش هایی که درب منزل انجام نمی شود: بسیاری از لوازم یدکی سنگین هستند و نیازمند روش های خاص برای ارسال و محلی مناسب برای تحویل آن ها هستند. با این ویژگی می توانید مکان هایی که لوازم یدکی خودرو در آن تحویل داده می شود را قید کنید.
- امکان تغییر قیمت قطعات به صورت درصدی: قیمت قطعات یدکی خودرو با توجه به نرخ ارز دارای نوسانات بسیاری است، به همین دلیل با امکان تغییر قیمت قطعات به صورت درصدی به راحتی می توانید قیمت آن ها را تغییر دهید.
- امکان کاهش یا افزایش قیمت کالاهای یک فاکتور به قیمت خرید و یا قیمت فروش که قبلا در فروشگاه خود تعریف کرده اید.
- امکان صدور فاکتور رسمی و عادی: در برخی از خرید ها ممکن است یک فرد قطعات مورئ نیاز خودروی خود را خریداری کند. اما در برخی مواقع ممکن است این خرید ها برای سازمان و شرکت های مختلف صورت بگیرد به همین دلیل مشتریان نیازمند فاکتور های رسمی هستند. در فاکتور هایی رسمی که در فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو صادر می شود، درصد مالیات ارزش افزوده، تخفیف های ارائه شده و اطلاعات کامل دیگری وجود دارد.
- امکان تفکیک محصولات و نمایش قیمت های مختلف برای مدل های مختلف از محصولات: با وجود این امکان موجودی و عدم موجودی قطعات را در فروشگاه مشخص می کنید و می توانید تعداد موجود از هر محصول را ارائه کنید.
- ارائه ی انواع تخفیفی ها برای مشتریان مانند تخفیف بر روی هزینه ی ارسال و یا ارائه ی تخفیف با توجه به سابقه ی مشتری
- وجود صفحه ی حراجی و امکان جستجوی محصولات تخفیف دار
- امکان ورود انبوه محصولات به فاکتور: در فاکتور هایی که ثبت می شود ممکن است مشتریان مایل باشند تغییراتی در فاکتور های خود و قطعات سفارشی بدهند. با این امکان در فروشگاه اینترنتی می توانند قطعات مختلفی را به فاکتور خود اضافه یا حذف کنند.
- امکان شخصی سازی فاکتور ها در سه نسخه: بسیاری از مشتریان فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو مایل به دریافت فاکتور به همراه قطعه ی سفارشی خود هستند. با این ویژگی در فروشگاه اینترنتی خود می توانید سه فاکتور چاپ کنید. یکی از این فاکتور ها برای مشتریان صادر می شود که می توانید آن را همراه بسته ی مشتریان به آن ها تحویل دهید.
- امکان ثبت سفارش به منظور دریافت پیش فاکتور
- امکان ثبت فاکتور به صورت دستی برای فروش حضوری قطعات
- امکان تعریف انواع روش های ارسال و محاسبه ی هزینه ی هر کدام از آن ها با توجه به وزن، مسافت، بیمه
- امکان ارائه ی تخفیف بر روی هزینه ی ارسال با توجه به مبلغ قطعات خریداری شده
- امکان رهگیری از وضعیت قطعات خریداری شده
- امکان ثبت فیش پرداخت
- امکان تعریف طرف حساب و دسترسی به ریز فعالیت هر کدام از آن ها
امکانات پیشرفته ی دیگر
وجود این امکانات برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو ضروری نیستند اما می توانید در صورت تمایل به فروشگاه خود اضافه کنید:
- دریافت قیمت قطعات با توجه به قیمت های ارائه شده توسط رقبا
- امکان ذخیره ی سبد کالا به صورت نامحدود
- امکان ارائه ی قیمت با توجه به هزینه ی عمده ی قطعات
- نمایش سود هر فاکتور
- امکان خرید قطعات ناموجود
- امکان واریز مبلغی برای پیش خرید کالاهای ناموجود
- امکان تعریف مدت زمانی که برای تهیه ی قطعات ناموجود لازم است.
- امکان ثبت چک برای فاکتور ها: در صورتی که قصد دریافت چک از مشتریان را دارید می توانید از این امکان استفاده کنید.
- امکان تعیین زمان سررسید برای فاکتور های مختلف
- امکان جستجو براساس تامین کننده های لوازم و قطعات: بسیاری از لوازم یدکی خودرو وارداتی هستند و تامین کنندگان متقاوتی دارند. در یک فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو می توانید تامین کنندگان خود را تعریف کنید و هر زمان که بخواهید به اطلاعات هر کدام به راحتی دسترسی داشته باشید.
- امکان ارجاع برخی از محصولات و عدم ارجاع برخی دیگر: برخی از لوازم یدکی خودرو ممکن است به هر دلیلی در حین ارسال آسیب ببیند، به همین دلیل شما می توانید امکان بازگشت آن ها را برای مشتریان فراهم کنید.
- امکان مشاهده ی سابقه ی خرید مشتریان: تعداد سفارشاتی که داده اند، سود حاصل از این سفارشات و یا تخفیف هایی که به آن ها تعلق گرفته است.
- امکان مشاهده ی میزان هزینه ها و میزان درآمد
- امکان مشاهده ی سود حاصل از هر فاکتور
- امکان دسترسی به سوابق خرید و فروش یک قطعه
- امکان دریافت سفارشات در قالب فایل اکسل
- امکان ایجاد پیامک و ارسال به شماره های مختلف
- امکان دریافت گزارش از فاکتور های رسمی