چطور یک سایت فروشگاه آنلاین خوب و حرفه ای داشته باشیم ؟
- تاریخ :
- دسته بندی : خدمات / خدمات طراحی سایت / خدمات سئو سایت / طراحی سایت
- بـازدید : 256
- نظـرات : 0
- نـویسنده : مدیریت
در این مبحث می خواهیم ویژگی های یک فروشگاه الکترونیکی خوب را معرفی نمائیم این ویژگی ها را در چندین مورد می توان بررسی نمود که در ذیل به تک تک آنها اشاره میکنیم:
1 – کالا:
یک فروشگاه الکترونیکی خوب فروشگاهی است که کالاهایش متنوع بوده یعنی فقط در یک طیف محصولی نباشد بلکه در چندین طیف ارائه گردد و اگر فروشگاه محصولات گوناگونی دارد حتماً آنها را طبقه بندی کرده، تا خریدی راحت برای مشتریان فراهم کند. مثلاً طیف محصولات آرایشی و بهداشتی را از مواد غذایی و آن را از لوازم منزل جدا کند و در طبقات مختلف جای دهد.
فروشگاه ها باید در مورد محصولات خود اطلاعات درستی را به مشتری ارائه دهند. علت اینکه مردم برای خرید به فروشگاه الکترونیکی مراجعه می کنند فراهم بودن اطلاعات در مورد کالا، قیمت آن و صرفه جویی در زمان است. آنها باید این موارد را در اولویت کاری خود قرار دهند و دورنمای شغلی مناسبی را برای خود فراهم سازند.
2 – ارائه خدمات مناسب به مشتری:
مسلماً از مواردی که برای هر خریدار بسیار مهم می باشد خدماتی است که یک فروشگاه در ازای خرید محصول ارائه می دهد. انسجام یک فروشگاه در این مسأله باعث خریداران بیشتر می شود. این خدمات می تواند در موارد مختلفی باشد مثلاً یک فروشگاه خوب یک گروه پشتیبانی برای مشتری های خود در نظر می گیرد تا به سوالات آنها در مورد محصولات پاسخ دهند و به مشتریان در انتخاب کالا کمک کنند. فروشگاه های خوب یک سری خدمات رایگان برای مشتریان در نظر می گیرد. این خدمات می تواند در مورد هزینه ی حمل و نقل و یا برای مشتری های که بیش از یکبار از آنها خرید می کنند تخفیفات ویژه ای در نظر بگیرید.
3 – متقاعد کردن و راهنمایی:
این مسأله مربوط به برقراری ارتباط با مشتری می باشد. مسأله متقاعد کردن مشتری برای خرید از فروشگاه خیلی گسترده میباشد. در وهله ی اول یک فروشگاه خوب باید یک ظاهر مناسب و جذاب داشته باشد این فقط مربوط به تجارت در دنیای مجازی نمی شود در تجارت سنتی هم مسلماً یک فروشگاه با ظاهر مناسب مشتری های بیشتری را به خود جذب می کند. یک فروشگاه با ایجاد یک ظاهر مناسب می تواند به مشتری این گونه القا کند که در این مکان حتماً کالای مورد نیازش را پیدا خواهد کرد .
سایت یک فروشگاه باید به گونه ای باشد که زمان مورد نیاز برای خرید مشتری را به حداقل برساند، سایت ها باید سرعت بالایی داشته «غیر انبوه» و شلوغ نباشند. و دسترسی به آنها به راحتی امکان پذیر باشد. به گونه ای که افراد به سادگی بتوانند کالای مورد نیاز خود را پیدا کنند. سایت های قابل دسترس و کم تراکم، زمان فروش را کوتاه و میزان تلاشی که مصرف کنندگان باید صرف درک و فهم و چگونگی فروش اینترنتی کنند را اقتصادی میسازد.
4 – ایمنی:
ایمنی سایت فروشگاه های اینترنتی یک مسأله خیلی جدی و مهم است. مصرف کنندگان نسبت به افشای اطلاعات مالی و خصوصی خود نگرانی دارند. فروشگاه ها باید امنیت اطلاعات شخصی و خصوصی مشتری خود را تضمین کنند. و به آنها در مورد چگونگی عملکردشان در این مورد توضیح دهند.
5 – قیمت گذاری:
قیمت گذاری در بازار سنتی بر مبنای هزینه صورت می گیرد. در یک زنجیره ارزش عمودی فعالیت ها باید به صورت سلسله مراتبی تعریف شوند بدین منظور که تا مراحل اولیه آن انجام نشود، نتوان مراحل بعدی را آغاز کرد. اما در فروشگاه الکترونیکی قیمت گذاری به صورت عمودی نیست. قیمت گذاری بر مبنای هزینه دیگر پاسخگوی نیاز بازار نخواهد بود.
- به علت پایین بودن هزینه جستجو در اینترنت قیمت و حاشیه سود نیز کاهش می یابد.
- حذف خرده فروشان در بازارهای الکترونیکی هزینه ها و در نتیجه قیمت تمام شده را پایین می آورد. در فروشگاه های الکترونیکی خوب با ایجاد تنوع بیشتر در کالاها و خدمات، قیمت ها در رنج های مختلفی ارائه می شود تا مشتریان بتوانند بنابر توانایی مالی و میزان رفاه خود، کالا و خدمات متناسب خود را دریافت نمایند.
6 – ایجاد یک سیستم پرداخت روان و دقیق:
فروشگاه الکترونیکی ایده آل علاوه بر اینکه باید امنیت سایت خود را تضمین کند باید برای مشتری ها یک سیستم پرداخت آسان و راحت را فراهم کند تا تمامی افراد با هر میزان تحصیلات بتوانند از خدمات فروشگاه بهره مند شوند.موارد ذکر شده در قسمت فوق , نمونههای مشروحی از نشانههای یک فروشگاه اینترنتی ایده آل و مناسب می باشد. درقسمت ذیل ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی را به طور گزینه ای و کلی عنوان می نمائیم .
ويژگي هاي فروشگاه اينترنتي:
1. فروشگاه اينترنتي در هر لحظه از شبانه روز آماده سرويس دهي به مشتريان است.
2. فروشگاه اينترنتي محدوديت مکاني ندارد و مشتريان مي توانند از هر کجا خريد اينترنتي انجام دهند.
3. خريدار مي تواند ساعت ها در فروشگاه مشغول بررسي اجناس از قبيل فيلم، موبايل، کتاب و موارد ديگر باشد.
4. فروشگاه اينترنتي هيچ محدوديتي براي تعداد مشتريان ندارد.
5. فروشگاه اينترنتي حق انتخاب بيشتري در اختيار خريداران قرار مي دهد.
6. ابزار تبليغي مناسب در جهت فروش محصولات شما.
7. کاهش هزينه هاي جانبي نظير اجاره محل، هزينه ويترين و انبار، فروشنده، خواب سرمايه و غيره نسبت به يک فروشگاه سنتي .
8. تحويل کالاي خريداري شده درب منزل، بيمه بودن کالا و عدم مشکل حمل و نقل.
خرید فروشگاه اینترنتی و مزایای آن نسبت به فروشگاه سنتی
در دنیای اینترنت امروزی و پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از افراد ترجیح می دهند که خریدهای خود را از طریق اینترنت انجام دهند. به همین سبب بسیاری از فروشندگان کالا مبادرت به ایجاد فروشگاه آنلاین می نمایند. این گونه فروشگاه ها دارای مزایای بسیاری نسبت به نمونه سنتی خود هستند. برخی از این مزایا را در اینجا برای شما شرح می دهیم.
خدمات شبانه روزی
یک فروشگاه اینترنتی در هر لحظه از شبانه روز آماده خدمات رسانی به مشتریان خود می باشد.
عدم محدودیت مکانی فروشگاه
مزیت دیگر فروشگاه آنلاین نداشتن محدودیت مکانی آن است. شما برای خرید از یک فروشگاه سنتی باید مسافتی را از منزل خود بپیمایید که علاوه بر صرف وقت، برخی از اوقات هزینه زیادی را بر دوش شما قرار می دهد.
عدم محدودیت مشتری
برخی از مغازه ها به علت کمبود فضا از تعداد کمی از مشتریان خود می توانند پذیرایی کنند در صورتی که در خرید آنلاین از فروشگاه محدودیت فضا وجود ندارد.
جستجوی آسان و بدون دغدغه کالا توسط مشتری
شما در هنگام مراجعه به سایت فروشگاه های اینترنتی با خیالی آسوده وصرف وقت زیاد می توانید خرید مناسبی را داشته باشید.
تبلیغات آسان برای دارندگان فروشگاه آنلاین
در این گونه فروشگاه ها ابزار تبلیغات گوناگونی در دسترس فروشنده قرار دارد. این تبلیغات به طور گسترده و آسان در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.
کم هزینه بودن ایجاد فروشگاه اینترنتی
برای تاسیس یک فروشگاه آنلاین نیازی به اجاره محل، هزینه ویترین، فروشنده و غیره ندارید.
خرید آسان
خرید فروشگاه اینترنتی بسیار آسان است. زیرا با سفارش کالا شما به راحتی می توانید کالای خود را درب منزل تحویل بگیرید.
در بخش بعدی با خصوصیات یک فروشگاه آنلاین خوب آشنا می شوید.
فروشگاه های اینترنتی خوب چگونه هستند؟
در قسمت قبلی با تفاوت های فروشگاه آنلاین و سنتی آشنا شدید. در اینجا می خواهیم برای شما از ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی مناسب صحبت کنیم. این خصوصیات باید در چند مورد بررسی شود این موارد عبارتند از:
کالاهای مورد نظر برای فروش
یک فروشگاه آنلاین خوب فروشگاهی است که کالاهای آن دارای تنوع زیادی باشد. به عبارت دیگر کالای آن نباید در یک طیف محصولی قرار بگیرد. در صورتی که محصولات فروشگاه دارای طبقه بندی مناسبی باشد، خریدی آسان را برای مشتریان به همراه دارد. برای مثال لوازم منزل باید از مواد خوراکی و محصولات بهداشتی جدا باشد.
مدیران این فروشگاه های اینترنتی باید در مورد محصولات خود اطلاعات جامع و کاملی را ارائه دهد.
خدمات فروشگاه اینترنتی
یکی از موارد بسیار مهم برای مشتریان یک فروشگاه آنلاین، خدمات یک فروشگاه است. خدمات مناسب می تواند باعث خریداران بیشتری شود. یک گروه پشتیبانی خوب به سوالات مخاطبان به درستی پاسخ می گوید. برخی از فروشگاه های الکترونیکی یک سری خدمات رایگان مانند ارسال رایگان، کالاهای اهدایی و غیره در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. این خدمات باعث جذب مخاطب و مشتری می شود.
ویژگی های مناسب سایت فروشگاه
سایت فروشگاهی باید دارای سرعت مناسب و دسترسی آسان باشد. ظاهر مناسب یک سایت و جستجوی آسان در آن باعث جذب مخاطب است. یک مشتری با پیدا کردن آسان کالاهای خود در سایت فروشگاه آنلاین، برای خریدهای بعدی خود ترغیب می شود که به همان سایت مراجعه کند.
علاوه بر ویژگی هایی که به آن ها پرداختیم، یک فروشگاه الکترونیکی باید دارای خصوصیات دیگری نیز باشد که در بخش بعدی به آن ها می پردازیم.
قیمت گذاری و امنیت در فروشگاه آنلاین
امنیت و ایمنی یک فروشگاه آنلاین برای مخاطبان بسیار مهم است. در هنگام خرید فروشگاه اینترنتی یک سری اطلاعات از مخاطب دریافت می شود. باید مخاطب مطمئن باشد که این اطلاعات صرفا در اختیار مدیران آن فروشگاه و به طور محرمانه باقی می ماند. این فروشگاه ها باید امنیت اطلاعات مشتریان خود را تضمین کنند.
علاوه بر امنیت که یکی از اصول بسیار مهم برای یک فروشگاه آنلاین محسوب می شود، قیمت گذاری مناسب نیز از عوامل جذب مخاطب برای یک سایت فروشگاهی خوب است. قیمت گذاری در بخش اینترنتی به علت حذف برخی از هزینه ها مانند حذف خرده فروشان، حذف مکان فروشگاه و ویترین باید کمتر از فروش غیر اینترنتی باشد. قیمت مناسب کالا و خدمات از خصوصیات یک فروشگاه اینترنتی خوب به شمار می رود.
هنگامی که پرداخت اینترنتی مطمئن برای مشتریان نیز فراهم شود، مشتریان با اطمینان به آن فروشگاه خرید از آن را به دیگر فروشگاه های اینترنتی و سنتی ترجیح می دهند. اگر یک فروشگاه امنیت پرداخت سایت خود را تضمین کند و همه افراد با هر سطح تحصیلاتی بتوانند به راحتی از آن خرید کنند، تعداد مشتریان هم افزایش می یابد.
اگر برای خرید لوازم لوکس یا آشپزخانه خود به دنبال یک فروشگاه اینترنتی مناسب می گردید پیشنهاد ما به شما، فروشگاه آنلاین ویژن پلاست است. شما می توانید با مراجعه به این سایت می توانید بسیاری از محصولات مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کرده و خریداری نمایید. این فروشگاه، انواع لوازم لوکس و تزئینی با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد. این لوازم مانند گلدان آکواریومی، استند آرایشی و نرده باغچه است. شرکت تولیدی تهران پیلتن ساخت محصولات این فروشگاه را بر عهده دارد.
محصولات فروشگاه ویژن پلاست با بهره برداری از فناوری پیشرفته، با عضویت در انجمن صنایع لوازم خانگی و صنایع همکن پلاستیک استان تهران، جایگاه خوبی را در بازارهای داخلی پیدا کرده اند. محصولات این فروشگاه دارای استانداردهای منطبق با اتحادیه اروپا، استانداردهای لازم در سیستم مدیریت کیفیت، زیست محیطی و مدیریت ایمنی است.
1 – کالا:
یک فروشگاه الکترونیکی خوب فروشگاهی است که کالاهایش متنوع بوده یعنی فقط در یک طیف محصولی نباشد بلکه در چندین طیف ارائه گردد و اگر فروشگاه محصولات گوناگونی دارد حتماً آنها را طبقه بندی کرده، تا خریدی راحت برای مشتریان فراهم کند. مثلاً طیف محصولات آرایشی و بهداشتی را از مواد غذایی و آن را از لوازم منزل جدا کند و در طبقات مختلف جای دهد.
فروشگاه ها باید در مورد محصولات خود اطلاعات درستی را به مشتری ارائه دهند. علت اینکه مردم برای خرید به فروشگاه الکترونیکی مراجعه می کنند فراهم بودن اطلاعات در مورد کالا، قیمت آن و صرفه جویی در زمان است. آنها باید این موارد را در اولویت کاری خود قرار دهند و دورنمای شغلی مناسبی را برای خود فراهم سازند.
2 – ارائه خدمات مناسب به مشتری:
مسلماً از مواردی که برای هر خریدار بسیار مهم می باشد خدماتی است که یک فروشگاه در ازای خرید محصول ارائه می دهد. انسجام یک فروشگاه در این مسأله باعث خریداران بیشتر می شود. این خدمات می تواند در موارد مختلفی باشد مثلاً یک فروشگاه خوب یک گروه پشتیبانی برای مشتری های خود در نظر می گیرد تا به سوالات آنها در مورد محصولات پاسخ دهند و به مشتریان در انتخاب کالا کمک کنند. فروشگاه های خوب یک سری خدمات رایگان برای مشتریان در نظر می گیرد. این خدمات می تواند در مورد هزینه ی حمل و نقل و یا برای مشتری های که بیش از یکبار از آنها خرید می کنند تخفیفات ویژه ای در نظر بگیرید.
3 – متقاعد کردن و راهنمایی:
این مسأله مربوط به برقراری ارتباط با مشتری می باشد. مسأله متقاعد کردن مشتری برای خرید از فروشگاه خیلی گسترده میباشد. در وهله ی اول یک فروشگاه خوب باید یک ظاهر مناسب و جذاب داشته باشد این فقط مربوط به تجارت در دنیای مجازی نمی شود در تجارت سنتی هم مسلماً یک فروشگاه با ظاهر مناسب مشتری های بیشتری را به خود جذب می کند. یک فروشگاه با ایجاد یک ظاهر مناسب می تواند به مشتری این گونه القا کند که در این مکان حتماً کالای مورد نیازش را پیدا خواهد کرد .
سایت یک فروشگاه باید به گونه ای باشد که زمان مورد نیاز برای خرید مشتری را به حداقل برساند، سایت ها باید سرعت بالایی داشته «غیر انبوه» و شلوغ نباشند. و دسترسی به آنها به راحتی امکان پذیر باشد. به گونه ای که افراد به سادگی بتوانند کالای مورد نیاز خود را پیدا کنند. سایت های قابل دسترس و کم تراکم، زمان فروش را کوتاه و میزان تلاشی که مصرف کنندگان باید صرف درک و فهم و چگونگی فروش اینترنتی کنند را اقتصادی میسازد.
4 – ایمنی:
ایمنی سایت فروشگاه های اینترنتی یک مسأله خیلی جدی و مهم است. مصرف کنندگان نسبت به افشای اطلاعات مالی و خصوصی خود نگرانی دارند. فروشگاه ها باید امنیت اطلاعات شخصی و خصوصی مشتری خود را تضمین کنند. و به آنها در مورد چگونگی عملکردشان در این مورد توضیح دهند.
5 – قیمت گذاری:
قیمت گذاری در بازار سنتی بر مبنای هزینه صورت می گیرد. در یک زنجیره ارزش عمودی فعالیت ها باید به صورت سلسله مراتبی تعریف شوند بدین منظور که تا مراحل اولیه آن انجام نشود، نتوان مراحل بعدی را آغاز کرد. اما در فروشگاه الکترونیکی قیمت گذاری به صورت عمودی نیست. قیمت گذاری بر مبنای هزینه دیگر پاسخگوی نیاز بازار نخواهد بود.
- به علت پایین بودن هزینه جستجو در اینترنت قیمت و حاشیه سود نیز کاهش می یابد.
- حذف خرده فروشان در بازارهای الکترونیکی هزینه ها و در نتیجه قیمت تمام شده را پایین می آورد. در فروشگاه های الکترونیکی خوب با ایجاد تنوع بیشتر در کالاها و خدمات، قیمت ها در رنج های مختلفی ارائه می شود تا مشتریان بتوانند بنابر توانایی مالی و میزان رفاه خود، کالا و خدمات متناسب خود را دریافت نمایند.
6 – ایجاد یک سیستم پرداخت روان و دقیق:
فروشگاه الکترونیکی ایده آل علاوه بر اینکه باید امنیت سایت خود را تضمین کند باید برای مشتری ها یک سیستم پرداخت آسان و راحت را فراهم کند تا تمامی افراد با هر میزان تحصیلات بتوانند از خدمات فروشگاه بهره مند شوند.موارد ذکر شده در قسمت فوق , نمونههای مشروحی از نشانههای یک فروشگاه اینترنتی ایده آل و مناسب می باشد. درقسمت ذیل ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی را به طور گزینه ای و کلی عنوان می نمائیم .
ويژگي هاي فروشگاه اينترنتي:
1. فروشگاه اينترنتي در هر لحظه از شبانه روز آماده سرويس دهي به مشتريان است.
2. فروشگاه اينترنتي محدوديت مکاني ندارد و مشتريان مي توانند از هر کجا خريد اينترنتي انجام دهند.
3. خريدار مي تواند ساعت ها در فروشگاه مشغول بررسي اجناس از قبيل فيلم، موبايل، کتاب و موارد ديگر باشد.
4. فروشگاه اينترنتي هيچ محدوديتي براي تعداد مشتريان ندارد.
5. فروشگاه اينترنتي حق انتخاب بيشتري در اختيار خريداران قرار مي دهد.
6. ابزار تبليغي مناسب در جهت فروش محصولات شما.
7. کاهش هزينه هاي جانبي نظير اجاره محل، هزينه ويترين و انبار، فروشنده، خواب سرمايه و غيره نسبت به يک فروشگاه سنتي .
8. تحويل کالاي خريداري شده درب منزل، بيمه بودن کالا و عدم مشکل حمل و نقل.
خرید فروشگاه اینترنتی و مزایای آن نسبت به فروشگاه سنتی
در دنیای اینترنت امروزی و پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از افراد ترجیح می دهند که خریدهای خود را از طریق اینترنت انجام دهند. به همین سبب بسیاری از فروشندگان کالا مبادرت به ایجاد فروشگاه آنلاین می نمایند. این گونه فروشگاه ها دارای مزایای بسیاری نسبت به نمونه سنتی خود هستند. برخی از این مزایا را در اینجا برای شما شرح می دهیم.
خدمات شبانه روزی
یک فروشگاه اینترنتی در هر لحظه از شبانه روز آماده خدمات رسانی به مشتریان خود می باشد.
عدم محدودیت مکانی فروشگاه
مزیت دیگر فروشگاه آنلاین نداشتن محدودیت مکانی آن است. شما برای خرید از یک فروشگاه سنتی باید مسافتی را از منزل خود بپیمایید که علاوه بر صرف وقت، برخی از اوقات هزینه زیادی را بر دوش شما قرار می دهد.
عدم محدودیت مشتری
برخی از مغازه ها به علت کمبود فضا از تعداد کمی از مشتریان خود می توانند پذیرایی کنند در صورتی که در خرید آنلاین از فروشگاه محدودیت فضا وجود ندارد.
جستجوی آسان و بدون دغدغه کالا توسط مشتری
شما در هنگام مراجعه به سایت فروشگاه های اینترنتی با خیالی آسوده وصرف وقت زیاد می توانید خرید مناسبی را داشته باشید.
تبلیغات آسان برای دارندگان فروشگاه آنلاین
در این گونه فروشگاه ها ابزار تبلیغات گوناگونی در دسترس فروشنده قرار دارد. این تبلیغات به طور گسترده و آسان در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.
کم هزینه بودن ایجاد فروشگاه اینترنتی
برای تاسیس یک فروشگاه آنلاین نیازی به اجاره محل، هزینه ویترین، فروشنده و غیره ندارید.
خرید آسان
خرید فروشگاه اینترنتی بسیار آسان است. زیرا با سفارش کالا شما به راحتی می توانید کالای خود را درب منزل تحویل بگیرید.
در بخش بعدی با خصوصیات یک فروشگاه آنلاین خوب آشنا می شوید.
فروشگاه های اینترنتی خوب چگونه هستند؟
در قسمت قبلی با تفاوت های فروشگاه آنلاین و سنتی آشنا شدید. در اینجا می خواهیم برای شما از ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی مناسب صحبت کنیم. این خصوصیات باید در چند مورد بررسی شود این موارد عبارتند از:
کالاهای مورد نظر برای فروش
یک فروشگاه آنلاین خوب فروشگاهی است که کالاهای آن دارای تنوع زیادی باشد. به عبارت دیگر کالای آن نباید در یک طیف محصولی قرار بگیرد. در صورتی که محصولات فروشگاه دارای طبقه بندی مناسبی باشد، خریدی آسان را برای مشتریان به همراه دارد. برای مثال لوازم منزل باید از مواد خوراکی و محصولات بهداشتی جدا باشد.
مدیران این فروشگاه های اینترنتی باید در مورد محصولات خود اطلاعات جامع و کاملی را ارائه دهد.
خدمات فروشگاه اینترنتی
یکی از موارد بسیار مهم برای مشتریان یک فروشگاه آنلاین، خدمات یک فروشگاه است. خدمات مناسب می تواند باعث خریداران بیشتری شود. یک گروه پشتیبانی خوب به سوالات مخاطبان به درستی پاسخ می گوید. برخی از فروشگاه های الکترونیکی یک سری خدمات رایگان مانند ارسال رایگان، کالاهای اهدایی و غیره در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. این خدمات باعث جذب مخاطب و مشتری می شود.
ویژگی های مناسب سایت فروشگاه
سایت فروشگاهی باید دارای سرعت مناسب و دسترسی آسان باشد. ظاهر مناسب یک سایت و جستجوی آسان در آن باعث جذب مخاطب است. یک مشتری با پیدا کردن آسان کالاهای خود در سایت فروشگاه آنلاین، برای خریدهای بعدی خود ترغیب می شود که به همان سایت مراجعه کند.
علاوه بر ویژگی هایی که به آن ها پرداختیم، یک فروشگاه الکترونیکی باید دارای خصوصیات دیگری نیز باشد که در بخش بعدی به آن ها می پردازیم.
قیمت گذاری و امنیت در فروشگاه آنلاین
امنیت و ایمنی یک فروشگاه آنلاین برای مخاطبان بسیار مهم است. در هنگام خرید فروشگاه اینترنتی یک سری اطلاعات از مخاطب دریافت می شود. باید مخاطب مطمئن باشد که این اطلاعات صرفا در اختیار مدیران آن فروشگاه و به طور محرمانه باقی می ماند. این فروشگاه ها باید امنیت اطلاعات مشتریان خود را تضمین کنند.
علاوه بر امنیت که یکی از اصول بسیار مهم برای یک فروشگاه آنلاین محسوب می شود، قیمت گذاری مناسب نیز از عوامل جذب مخاطب برای یک سایت فروشگاهی خوب است. قیمت گذاری در بخش اینترنتی به علت حذف برخی از هزینه ها مانند حذف خرده فروشان، حذف مکان فروشگاه و ویترین باید کمتر از فروش غیر اینترنتی باشد. قیمت مناسب کالا و خدمات از خصوصیات یک فروشگاه اینترنتی خوب به شمار می رود.
هنگامی که پرداخت اینترنتی مطمئن برای مشتریان نیز فراهم شود، مشتریان با اطمینان به آن فروشگاه خرید از آن را به دیگر فروشگاه های اینترنتی و سنتی ترجیح می دهند. اگر یک فروشگاه امنیت پرداخت سایت خود را تضمین کند و همه افراد با هر سطح تحصیلاتی بتوانند به راحتی از آن خرید کنند، تعداد مشتریان هم افزایش می یابد.
اگر برای خرید لوازم لوکس یا آشپزخانه خود به دنبال یک فروشگاه اینترنتی مناسب می گردید پیشنهاد ما به شما، فروشگاه آنلاین ویژن پلاست است. شما می توانید با مراجعه به این سایت می توانید بسیاری از محصولات مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کرده و خریداری نمایید. این فروشگاه، انواع لوازم لوکس و تزئینی با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد. این لوازم مانند گلدان آکواریومی، استند آرایشی و نرده باغچه است. شرکت تولیدی تهران پیلتن ساخت محصولات این فروشگاه را بر عهده دارد.
محصولات فروشگاه ویژن پلاست با بهره برداری از فناوری پیشرفته، با عضویت در انجمن صنایع لوازم خانگی و صنایع همکن پلاستیک استان تهران، جایگاه خوبی را در بازارهای داخلی پیدا کرده اند. محصولات این فروشگاه دارای استانداردهای منطبق با اتحادیه اروپا، استانداردهای لازم در سیستم مدیریت کیفیت، زیست محیطی و مدیریت ایمنی است.